ציפור מדבר



הוא מראה שהוא חזק.

הוא מראה שהוא מאושר.

הוא מראה שהוא הלאה.

אבל אתה לא יודע מה קורה בשעות הקטנות של הלילה. בשעות האלו הוא נמצא לבד. במשך כל היום הוא מנסה להעסיק את עצמו בכל מיני דברים, בעבודה, ביציאות עם חברים, רק כדי לא לחשוב עליך.
הוא תמיד מנסה להתרחק מהלבד. אבל בשעות הקטנות של הלילה הוא לא יכול להתחמק ממנו.
אז הוא נשאב לכאב, לגעגוע. אחרי שהוא הדחיק את הכאב במשך היום, בלילה, הוא מניח את ראשו על הכרית ופתאום הכל רץ לו בראש: כל החוויות שצברתם ביחד, כל המשברים שהצלחתם לעבור.......
והוא לא יכול לעצור את זה. הוא לא יכול לעצור את המחשבה על ״מה היה קורה אם״. והוא מנסה לשכנע את עצמו שהוא לא צריך אותך, שאתה לוזר, שאתה אפס שויתר עליו, שאתה חמור על זה שטענת שהפסקת לאהוב. הוא נזכר בכל הפגמים שלך שהוא עדיין אוהב.

לא משנה כמה נראה שהוא שמח ומאושר. וכביכול ״המשיך הלאה״, הוא עדיין מחכה להודעה ממך, הוא רוצה לתקן, הוא רוצה אותך, נכון שיש עוד הרבה דגים בים, אבל אתה היית הדג האהוב עליו. אז אם הגעת לשלב של החרטה, אתה יכול לפחות לנסות להחזיר אותו.

אני יודע שאתה מאמין בעובדה שגם במידה ותחזרו שום דבר לא יחזור להיות כמו שהיה אז, אבל......
ויש אבל גדול,
מה אם יקרה בדיוק ההפך? אולי הזוגיות ביניכם רק תתעצם ותתחזק? אל תוותר כל כך מהר. אז אם אתה יושב עכשיו וקורא את זה (אני סקפטי), ומבין את המהות של הפוסט הזה (אמרתי שאני סקפטי?),
תלך,
תחזיר אותו אליך.
כי הוא הדבר הכי טוב שיכל לקרות לך.

***************************
״לא מתאים לי הקשר הזה יותר״ אמרת לי בקרירות, אחרי שהבטחנו לעולם לא להתנתק גם אם ניפרד.
אז זהו , זה נגמר. עוד פרק שנסגר ואחריו יתחיל אחד חדש, חוויה שכנראה הייתי צריך לעבור, שיעור לחיים שלימד אותי המון, ולא רק עלייך, בעיקר על עצמי.

למדתי שאני גבר שנלחם על מה שמגיע לו, שלא מוותר בקלות כשיש קצת מכשולים, הם בסך הכל נועדו כדי שנעבור אותם ונתחשל , למדתי שמגיע לי יחס בדיוק כמו שאני מעניק אותו ולא פחות. אני רוצה להגיד לך שאני לא פגוע, כועס או מאוכזב. אני לוקח רק את הדברים הכי טובים מהקשר שלנו, ואני אגיד לך פשוט תודה!!!!
תודה שהיית שם בשבילי ברגעים שהרגשתי לבד, שידעת לחבק אותי חזק וללחוש לי שהכל בסדר, שאני לא לבד, שנתת את העצות הכי טובות בזמן הנכון וברגעים שידעת שאני צריך את השקט שלי ידעת גם לתת לי אותו.
נכון , אני לא אשקר , היו המון רגעים שהרגשתי כאילו הכל נחרב, מילה הכי קטנה שלך ומצב הרוח שלי יכל להשתנות לטובה או לרעה, אבל הכל עניין של בחירה, ואני בוחר לקחת את כל הטוב ממך ולהפוך אותם לכלים שישמשו אותי בעתיד.
הכי קל עכשיו לבכות ולהישבר, להאשים את הצד השני, להפוך את הפרידה הזאת לדבר שלילי, אבל לא!!! היית ונשארת חלק מהחיים שלי, אמנם אתה שייך לעבר, אבל אזכור אותך תמיד, לכל דרך שלא אתחיל ולכל מקום שאלך, תישאר לך פינה חמה אצלי בלב. אני לא אשקר, יש בי חלק שמאוד מתגעגע, חלק קצת סדוק משום שנשאר בי חלל ריק, חלל שרק אתה תוכל למלא שוב, ואם לא, הסדק יתאחה לאט לאט, כי החיים ממשיכים.

הדבר הכי גדול שלמדתי על עצמי הוא שאני חזק , וגם אתה!!!!
תזכור, הכל עניין של בחירה!!!

מאחל לך למצוא את שאהבה נפשך גם אם זה בלעדיי.

היי שלום, ציפור מדבר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים