בן מזל דגים


אני שונא חגים, כבר שנים שאני מתעב חגים,

כשחושבים על זה נדמה לי שתמיד שנאתי חגים

פשוט לא ידעתי שאני שונא אותם כי במהלך הערב הייתי עסוק בלהתלבש יפה, לעשות מלא תמונות ולשתף אותם בכל רשת חברתית אפשרית כדי שכולם יראו כמה אני יפה וכמה טוב לי מבחוץ בזמן שהעיסוק האמיתי שלי זה להסתיר את העובדה שהלב שלי נשרף מבפנים.
אני שונא שלא יזיז לאף אחד אם אשבר כי אני גם ככה כל כך שקוף עד שרואים דרכי את הקירות.
אני שונא לשתוק בזמן שהצעקות בראש שלי מנסות להשתחרר. אני שונא לקבור את הראש במסך הפלאפון ולחייך כדי לנסות להוכיח למישהו שאוהבים אותי במקום אחר.
אני שונא חגים כי זה כלכך משפחתי. ואני שונא משפחה.
אני שונא שהבית שלי הוא המקום שגורם לי להרגיש הכי בפינה.
אני שונא שאני לא יכול להיות מי שאני במקום שאמור להיות לי למקלט.
אני שונא שהאנשים שאמורים להיות הכי קרובים אלי הרחיקו אותי מהם עד שאני מעדיפה להיות לבד מאשר להיות איתם.
אני שונא שכבר שנים אני חוגגת לבד.
אני שונא לשקר לעצמי שהכי כיף לי מתחת לשמיכה.
אני שונא לראות את כל החברים שלי מעלים את התמונות המשפחתיות שלהם ולנשוך חזק את השפה כי אני מעדיף לבכות על זה שקצת כאב לי ולא בגלל שאין לי שום דבר שימלא את החלל של הלבד.
יום אחד גם אני אוהב חגים.
זה כנראה יהיה ביום שתהיה לי משפחה.
כי במשפחה שלי יהיה מקום לכולם.
במשפחה שלי את אף אחד לא יבקר הלבד מתחת לשמיכה בחג.

*********************

אני מזל דגים..!

משוגע ולא החלטי, אופי מורכב עם הרבה דגשים, חסר ביטחון אבל אוהב את החיים, אני שונא להיות לבד אתה תמיד תמצא אותי סביב גברים..... אבל זה מסיבה אחת בן מזל דגים זקוק להערצה תמידית, אני חסר גבולות ואין לי טאקט, אני אוהב לדבר שטויות, לשיר במקלחת, לצחוק עם כולם, ולפרטט בלי סוף, אני מעדיף להגיד את כל האמת בפנים גם אם לא תקבל אז זה יהיה לך קצת קשה אבל אם תדע לקרוא אותי אתה תצליח להתמודד עם זה.

אני בחור חזק אני יתמודד עם כל אתגר שתציב מולי אבל אני רגיש.......יכול להיות שאם תפרד ממני אני ייעשה הכל כדי שתחזור אני יילחם כי אני כזה נלחם על הכל..... אני מוותר על עצמי ברוב הפעמים כדי שהאחר יהיה מאושר......אבל אם תזלזל בי או ברגשות שלי אתה לו תראה אותי לעולם.

אני עקשן וחושב שמגיע לי הכל, נכון אני מתנשא יותר מידי אבל אל תשכח שאתה לידי אתה מרגיש מלך. אל תקשור אותי או תחנוק אותי כי אז אני פשוט ייעלם אני אברח, אני דגים אני אוהב חופש!

אני אוהב לבכות.... אני רגשן בטירוף, אני אראה לך את האיש הכי חזק בעולם, אבל אני אצטרך את היד שלך, את הרוגע שלך, ושתגיד לי שהכל יהיה בסדר........

סה"כ אני מורכב, קשה, רגישה, מצחיק,לפעמים תלותי, קנאי, אובססיבי בטירוף, אבל........אם אני אוהב מישהו אז אני אתן לו את כל העולם שלי, הוא יהיה הגבר הכי מאושר כי הוא נכנס לעולם שלי, ובעולם שלי יש המון חום ואהבה!

החוסר שלי בילדות מהמשפחה הביא אותי להעניק את הבית המושלם ביותר בשביל הגבר שיהיה ראוי לי.......אבל אל תפגע, תהרוס, תשבור כי מאחורי האישיות הכובש אני יכול להתהפך ולהיות הכי רע שאפשר🖎

**********************

אז אני מזל דגים🤗
מזל דגים הם רומנטיים מאוד, יש אפילו מי שיגידו מאוד קיטשיים!
- מזל דגים מאוד מסתורי במערכת היחסים שלו, הוא יסתיר הרבה מהצד השני, לפעמים בשביל לא לחשוף חולשות לפעמים בשביל לא לחשוף את עצמו יותר מדי, מאוד מסתורי.
- מזל דגים מאוד מבין את הצד השני, הוא יקשיב וישמע וגם יגיד את דעתו ותמיד ינסה לעזור
- מזל דגים יקריב הרבה למען מערכת היחסים שלו, יש יגידו שהוא מקריב יותר מדי, לפעמים הוא מקריב את את עצמו בשביל מערכת יחסים, הכלל העיקרי במערכת יחסים של דגים - הוא שיהיה טוב לצד השני.
- מזל דגים הוא מאוד אוהב אינטימיות ושקט עם הצד השני, הוא יעדיף ללכת איתך לים מאשר לקחת אותך למסעדה מלאה באנשים, הוא אוהב להקשיב לשמוע, וגם להביע את דעתו, שהוא יעמוד עליה לרוב.
- מזל דגים עטוף בכל כך הרבה הגנה וחומות, אם הוא חושף אליכם אפילו טפח קטן, תדעו שהוא סומך עליכם, אם הוא חושף אליכם יותר מטפח, הוא סומך עליכם כל כך שאם תפגעו בו, הזמן שיקח לו להתגבר הפגיעה תהיה החלמה ארוכה ויכולה לארוך אפילו שנים!
אז כזאת אני בן מזל דגים🤗

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים