אז מה היה לנו היום?


קיבלתי את המחשב הנייד החדש סופסוף. סידרתי אותו על פי האפליקציות שאני משתמש בהן. הופתעתי שהוא היה כבר מפורמט. הוריד ממני לחץ ולהתחנן בפני חברים / חברות שיבואו לפרמט לי אותו.

הוטרינר שלי הסכים לקבל אותי ואת צ'וצ'ו באופן מיידי על מנת לבדוק אותו. המזל שלי שצ'וצ'ו לא היה בלחץ בכלל ונתן לי לשים אותו במנשא ולנסוע איתו במוניות הלוך ושוב מלבד כמה יללות קטנות ועדינות. אצל הוטרינר הוא היה רגוע לחלוטין כי הוא הרגיש הפעם - לעומת לפני 3 שבועות שאז נסענו לקבל חיסונים ולבדוק את העין שלו למה היו הפרשות - שאנחנו נוסעים בכדי לבדוק את הרגל וגם שיתף פעולה. כשחזרנו הביתה ישר הלך למתחת למיטה ואז יצא משם ישר לידיים שלי ולאכול ולנוח. רווח לי מאוד, למען האמת, שהכל בסדר איתו: מעצם המחשבה שהוא יישאר אצל הוטרינר בסביבה לא מוכרת לו וקר עם קיבוע או לא קיבוע זה תיסכל אותי מאוד.

לאחר שגיליתי שכתב התביעה כנגד המעסיק הקודם שלי לא נכתב כראוי השגתי עורכת דין שהציגה בפניי את המצב ושעליי לפעול במיידי לפני שהקערה תתהפך על פיה. אחרי שוידאתי שצ'וצ'ו נרגע ונרדם לו יצאתי לחתום על טופס הצעת שכר טירחה שבעצם אני מסכים שהיא תייצג אותי. סופית. למזלי הטוב, הדיון שנקבע למחרתיים נדחה עד אשר יוגש כתב הגנה שכנגד.

החלפת שקעים ומתגים בבית. 

אאאאאהההההה........... עוד משהו לפני כל זה, אם כל זה לא הספיק, אז................

נתקעתי בבית. הדלת לא נפתחה. אחרי שהוצאתי את המפתח בדרך לא דרך לשכן שלי את המפתח לדלת הבית התברר שהיה צריך לשמן את כל המנגנון של הדלת. אמלק!!!!!!!!!! בכל זה צ'וצ'ו היה רגוע ולא התרגש בכלל. 

תכלס???!!!! אני גמור עכשו לחלוטין. רק רוצה לשבת ולצפות בפרק של הסידרה הטורקית שאני רואה (אם אתם סקרנים לדעת אז היא נקראת "קוסם סולטן"). ולא אני לא מדבר את השפה אלא משתדל לשמוע את השפה ואולי אני אצליח ללמוד דרך הסידרה הזאת.

צ'וצ'ו לפחות יישן עכשו על המיטה שלי ודי רגוע לו. לפחות הוא מרגיש שאני בבית. כפרה עליו.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים