השמש לא זורחת לכם מהתחת

101 ימים במנוסה.

שי אביטל סוכן הדוגמניות לא התייצב לחקירה על אונס ותקיפה מינית של דוגמניות והוא מתחמק מחקירה.

לא רוצה לחשוב, להרגיש שוב, את מה שהמתלוננות מרגישות. זה ממש לא קל. לחוות שוב ושוב את מה שעבר עליהן.

עורכי דינו מגיבים שהוא רוצה לחזור וגם יחזור. השאלה היא מתי? 

איזו חברה נהיינו?

******************

אחרי 10 שנים קם אדם בשם יהודה נהרי ומתלונן על הטרדה מינית מצידו של אסי עזר.

יהודה נהרי טען בראיון לעיתון "הארץ" כי מנחה הטלוויזיה אסי עזר הטריד אותו מינית לפני כעשור. על פי נהרי, השניים הכירו באמצעות חברים משותפים ועזר הזמין את נהרי לפגישה בביתו כדי לדבר איתו על תפקיד בסדרה "להיות איתה" שיצר לקשת. באותו ראיון נהרי מגולל את אשר עבר עליו באותו מפגש. כל הרשתות החברתיות דיברו: הועלו פוסטים ותגובות בעד וכנגד. לי נותר דבר אחד להגיד בנושא:

אני לא מחסידיו של אסי עזר שבאמת פתח ופעל הרבה לטובת הקהילה הגאה, כאישיות תקשורתית ידועה,  את זה אי אפשר לקחת ממנו. מצד שני, מי כמוני שחווה הטרדה מינית וחרם חברתי - שכבתי בגיל 9 ולקח לי 12 שנה לדבר על זה ולשחרר את המקרה. אותם אלה שאנסו אותי היום חלקם לא בחיים והנותרים נכנסים ויוצאים מבתי הכלא. היום, היום 42 שנה כמו שלפני 31 שנה, לא ראיתי ולא רואה טעם ללכת ולהתלונן במשטרה עליהם. הנהלת בית הספר שלי - שברובה כבר לא בחיים - ידעו מהמקרה. עצם הידיעה שחל על המקרה חוק ההתיישנות זה מוביל אותי לא להתלונן עליהם. מלבד זאת, שלא קל לגבר להתלונן ולהגיד "עברתי אונס קבוצתי" - רוב השכבה שלי מהיסודי לא מדברת איתי מאז המקרה עד היום.

אז עצתי ליהודה נהרי: תשחרר!!!!! למה נזכרת עשר שנים אחרי להתלונן? למה לא התלוננת, אם רצית להתלונן, בזמן אמת? רק בכדי לקבל פירסום מה שלא קיבלת אז? 

אני לא בעד אסי עזר!!!!!

בכלל אני טוען שכל אישיות מפורסמת ברשת חברתית / טלוויזיה / קולנוע השתן עלה / עולה לו לראש מהר מאוד.

חוץ מזה........

איזו חברה נהיינו?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים