לא בבית ספרי


למי שלא הבין אותי מאתמול תרשו לי להבהיר:

התחלנו את החורף וכולנו מרגישים אותו טוב טוב מבחינת הגשם והקור. ובמקום העבודה שלי לא מספקים חימום בשטחים הציבורים שלא לדבר בחדרים. אני עובד עם 3 שכבות של בגדים עליי ובמידת הצורך אני שם מעיל וזה ממש לא ייצוגי. אורחים שמגיעים לא מבינים למה פקיד קבלה עומד עם מעיל בקבלה ואחר כך הם מתלוננים, צועקים, עוזבים לטובת מלון אחר ברשת וממשיכים להתלונן.

אישית, הייתי בחופשת מחלה - שפעת חזקה עם התקפת סינוסים והתקפת ברונכיטיס - עד תחילת החודש במשך שבועיים. ולא בא לי להיות חולה כל חודש במשך שבועיים. 

שלשום בסוף משמרת ערב רוויה בתלונות על נושא החימום והעברת אורחים הרגשתי על סף קריסה טוטאלית, גופנית ונפשית. נכון, אני עובד בשירות פרונטלי. נכון, עליי לספק תשובות. במידה ויש לי איש תחזוקה במלון (מה שאין לי בכלל ואם יש הוא מתקשה לטפל מחוסר תקציב) ומטפל בבעיה. אתמול בבוקר פשוט קרסתי סופית ולא יכולתי להגיע לעבודה בכלל. פשוט הברזתי ולא הגעתי.
כמובן שנענשתי על כך וכל השבוע הורידו אותי מסידור העבודה. חבל, חבל מאוד, שלא מבינים שאי אפשר לעבוד בלי חימום: הן מבחינת תפוקה, הן מבחינת להפעיל את המוח, להסדיר את המחשבה וכל רגע רץ לשירותים מרוב הקור.
מה לעשות שאני דואג לעצמי???? מי ידאג לי אם לא אני????

שום דבר לא השתנה במלון הזה במהלך ה - 6 שנים האחרונות מאז שהקמתי וניהלתי את הקבלה של המלון הזה. וחבל מאוד.

**************
השאלה שנשאלת היא: מה אני הולך לעשות בנידון?

ובכן, התשובה היא די ברורה:

מתחיל לחפש אלטרנטיבה אחרת בתוך הרשת. בין אם זה לעבור למלון אחר ברשת או בין אם זה לעבור למרכז ההזמנות על מנת לא לאבד את הוותק. מה גם, שדי נמאס לי לעבור ממלון למלון: שהרי מי מבטיח לי שבמלון הבא לא יהיו דברים אחרים שאני אסבול מהם?

לא ייתכן, שלא תהיה מערכת חימום במלון. לא ייתכן שכל חודש אהיה חולה.

כבר אמרתי, כתבתי, שאני דואג לעצמי ואני דואג לעשות דברים מה שטוב לי ולא מה שטוב לאחרים ואחר כך לעצמי. קודם כל, אני ורק אני. גם אני צריך להתחיל לחשוב שהשמש זורחת מהתחת שלי.

למי שלא טוב לו שיהיה לו יום טוב.

****************
אני לא רוצה לפחד להגיד את מה שיש לי להגיד על ליבי ומה שמפריע לי.

אני לא מתכוון להחזיק דברים בבטן ולספוג ולספוג. אני עדיין לא בוב ספוג.

אני מתכוון לקום ולזוז ממקום שלא נוח לי ולא נעים לי בכלל.

 הגיע הזמן שאני אעשה דברים רק מה שטוב לי כי זה מגיע לי. כל עוד הוא לא חריג בכלל.

Enough is Enough. No more tears.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים