סתם יום חול


עדכון:

יש שיפור במצב הבריאותי אחרי כמעט שבוע ימים בבית.

עדיין משתעל לא כמו לפני עשרה ימים. החלטתי שאני ממצה את חופשת המחלה שלי עד תום על מנת להבריא סופית. אמרתי לעצמי שאני אנצל את היום של שמש שיקרתי לעשות דברים בבית בגינה וגם לנקות את הפלורסנטים במבואה בעזרתו של השכן שלי וגם לשתול את אחד העציצים שלי (הקיסוס) באדמה אחרי שהזזנו את העציץ הגדול שעמד בפינה כאבן ללא הופכין וגם את האבן הגדולה שעמדה בצמידות.

באותו זמן גם אני מאוורר את הבית כמה שאפשר וגם שמתי מכונת כביסה של כל המגבות פנים של השבועיים האחרונות בכדי לחטא אותן.

**************
לפני שלושה שבועות לקחתי את צ'וצ'ו לוטרינר שלו.

שמתי לב שמאחת העיניים שלו יוצאת הפרשה מוזרה ואותה עין כמעט נסגרת לו. מה גם שהוא היה צריך כבר לקבל את החיסונים שלו. כמה שדיברתי איתו והסברתי לו שאנחנו הולכים לוטרינר שלו הוא גילה התנגדות להיכנס למנשא שלו. הוא לא אוהב את זה בכלל.

הגעתי שעה לפני הזמן לוטרינר וזה קיבל אותי.

צ'וצ'ו היה בלחץ לא אהב בכלל. הוא לא היה שקט. קפץ עליי המון והשתדלתי להרגיע אותו. ובכל זאת הוטרינר הצליח לתת לו את החיסונים וגם לאבחן את מקור ההפרשות: כנראה נכנס לו משהו לעין ושרט אותה. איכשהוא הוא עזר לי לתת לו טיפות בעין שאת אותן טיפות לקחתי איתי הביתה וגם את האנטיביוטיקה.
השתדלתי להרגיע את צ'וצ'ו כמה שיותר. הבנתי אותו. הרגשתי אותו. השתדלתי כמה שיותר לחבק אותו דרך המנשא גם בהלוך וגם בחזור.

כשהגענו הביתה מיהרתי לשחרר אותו ולחבק אותו ולהאכיל אותו וגם לתת לו לשתות. הוא הלך לישון. אמרתי לעצמי לתת לו 24 עד 48 שעות שהוא יחזור אל עצמו. השתדלתי להיות סביבו ולא לגעת בו יותר מדי.
משום מה שמתי לב בשלושה שבועות האחרונות שהוא יותר יישן וכמעט לא נוגע באוכל היבש שלו. הוא אוכל את השימורים מהקערית שלו. עושה את הצרכים שלו. יוצא קצת לגינה ואז חוזר למיטה. השבוע לא יכולתי כבר והתקשרתי לוטרינר להתייעץ איתו. הוטרינר אמר לי שזה בלי קשר לחיסונים אבל יכול להיות שזה קשור למזג האוויר ושאני לא אשכח שצ'וצ'ו בן 11 וזה גיל מבוגר לחתול. החלטתי להמשיך לעקוב אחרי ההתנהגות של צ'וצ'ו ואם זה ימשיך אז להביא אותו לקלינקה של הוטרינר. מיותר לציין, כשאני מלטף את צ'וצ'ו אני לא מרגיש שמשהו נשבר לו מהצלעות. גם כשהוא מסתובב בבית הוא די זהיר ובוחן כל דבר ודבר.

גם ניסיתי להוציא אותו לשמש עכשו הוא נהנה קצת ורצה לחזור הביתה.

בגלל שלכל חתול יש אישיות משל עצמו אני לא מלחיץ אותו. אני משתדל ללטף אותו הרבה ולהעניק לו חום ואהבה.

מי האבא הדאגן כאן? 

עברה לי המחשבה שאולי בגלל שצ'וצ'ו מבוגר / זקן. אני לא רוצה אפילו לחשוב על זה שהוא יעזוב אותי בטרם עת. בלילות, כשהוא יישן איתי במיטה אני משתדל לבדוק שהכל בסדר איתו כשאני קם לשירותים ושחלילה וחס הוא לא נפטר לי. אני כל כך אוהב אותו. מי שלא מגדל חיית מחמד בבית לא יכול להבין אותי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים