רק בריאות


יושב בבית עם שפעת, התקפת סינוסים וברונכיטיס.

פאקינג המצב ממשיך יותר מעשרה ימים. תרגעו........ עשיתי בדיקת קורונה ויצאתי שלילי. שוב.

הנקודה היא שישבתי עם בבית עם שפעת וחום כמעט שבוע מה - 23 בדצמבר ואז חזרתי לעבודה ליומיים למשמרת ערב ושוב קרסתי: הריאות כאבו לי בלילה שבין ה - 30.12 ל - 31.12 , שמעתי את הריאות שלי מחרחרות, החום עלה לי מעל 40 מעלות. באותו לילה טסתי לבית חולים ולא היה לי אכפת מכלום חוץ מהבריאות שלי. וטוב שעשיתי את זה זה הגיע כמעט לריאות. אני סובל משפעת והתקפת סינוסים וברונכיטיס.

אבל מה???!!! המנהלת שלי הגדילה לעשות ולבקש ממני בבוקר של יום שישי (31.12) שאביא לה הוכחות שאני בבית חולים כי היא חשבה שאני בכוונה מתחמק מהמשמרת לילה של אותו יום ומשמרת ערב ביום המחרת, כי אף אחד שמוכן לעבוד ב - 31.12 ממש זה היה בראש מעייני לבוא להוכיח לה וגם לחשוף את הפרטים הבריאותיים שלי בפניי כל אחד, במיוחד לה ולמנהל האזורי של בתי המלון. חוץ מזה, זו דרישה לא חוקית בעליל: אני לא חייב לחשוף לכל אחד ואחת את התיק הרפואי שלי. פאקינג: זה נקרא חסיון רפואי. עוד ראית אותי ביום חמישי משתעל ומתלונן על כך שהריאות שלי כואבות. מי שהייתה איתי במשמרת עוד העירה לי "למה אני מגיע למשמרת כשאני חולה?" ביום שישי היא קיבלה תשובה לכך שאף אחד ואחת לא היה מוכן להחליף אותי. יש להבהיר כאן שמעולם אבל מעולם לא חגגתי את הסילבסטר / נובי גוד.

הבוקר קמתי במחשבה שמצבי השתפר והתחלתי להתפתל שוב מלקנח את האף, להשתעל כמו סוס. במזל ישנה שמש בחוץ ואין גשם בחוץ. מיהרתי לפתוח את החלון בחדר ובכל מקום אפשרי בבית על מנת לאוורר את החדר ואת הבית כמה שאפשר. 

כמובן שאמא שלי לא יודעת מזה כי אחרת היא תחפור לי ובצדק על כך שאני לא שומר על עצמי בכלל. במקרה הזה, למי יש סבלנות לשמוע, להקשיב, לחפירות בית השואבה? (סליחה הקדוש ברוך הוא על כך).

כל הכעס שלי הוא על:

1. שחברי הצוות מגיעים חולים לעבודה ומדביקים את האחרים. ובנוסף מסתובבים בלי מסכות.

2. אורחים מסתובבים במלון, מקום סגור, בלי מסכות ולא מעניין אותם מהאחרים. כאילו השמש זורחת להם מהתחת.

3. מערכת החיסון שלי חלשה, תרצו או לא תרצו כי עדיין מחלים ממחלת הסרטן.

4. עובדה: אני עובד רק משמרות ערב עד 23:00 או לחילופין משמרות לילה משעה 23:00. כמה אפשר לעבוד משמרות כאלה? אם כל הכבוד לכובד האחריות, גם אני בן אדם וגם אני רוצה לישון בצורה נורמלית כמו כולם.

האם אתם חושבים שבמצבי הנוכחי בא לי לחשוב על העבודה?

האם אתם חושבים שבמצבי הנוכחי בא לי לעבוד?

ממש לא !!!!! אני רוצה להבריא בטרליון אחוז ולא במאה אחוז. הוצאתי עוד חופשת מחלה של 10 ימים. ולכו תחפשו את החברים שלכם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים