עבד לאהבה


ישנם בקרים שאתה קם בבוקר מבלי שיהיה לך כוח לכלום ולאף אחד.

אתה רוצה לשבת עם מוזיקה שאתה אוהב ולהסתגר בתוך הבית, לא לראות אף אחד, לא לשמוע אף אחד.

אתה רוצה את עצמך רק לעצמך. רק לעשות RESTART לעצמך.

יש כאלה שיקראו לזה "יום המחזור".

יש כאלה שיגידו "שכל אדם זקוק לזה".

זה היום בדיוק!!!!!! תקראו לזה איך שאתם רוצים.

***************

אני לא יודע איך הגעתי למצב הזה.

גם לא יודע אם מותר לי לדבר על זה. שזה לא יהיה בעוכריי.

מוטב שאשתוק.

***************

כל אחד ואחד זקוק לאהבה !!!!!!

שיהיה נאהב ואהוב..... לקבל חיבוק.......

גם אני זקוק לאהבה, לתשומת לב, שיתייחסו אליי. תאשימו אותי שאני אובר עבד לאהבה ולתשומת לב.

זה אני !!!!!!!

עם הגיל (פאקינג עוד חודשיים אני בן 53) אני מבין ש..........

עליי לשחרר ממני אנשים שלא ראויים לתשומת לב שלי כי הם לא מעניקים חזרה תשומת לב כשצריך.

חברות, ידידות - צריך לתפעל אותה. להשקיע בה. לטפח אותה. לא ייתכן שהיא חד כיוון.

אני לא דאדי שוגר, זה בטוח.

אני מודה:

אני עבד לאהבה !!!!!! לאו דווקא גופנית.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים