Will You Love Me Tomorrow

זה כואב:
להבין שאין לך באמת חברים,
כלומר יש, מלא,
אבל הם בסך הכל מכרים אם נודה באמת.
נכון - נחמד קצת לשתות או לעשן ביחד,
לדבר על סקס - כבר מיציתי לפני שנים,
הבנה פוליטית של אקטיביזם
ואפס מודעות חברתית רחבה.
קצת מייאש לפעמים,
אבל זו לא הפעם הראשונה שאני מחליף "חברים"

**************

10 טיפים לזוגיות שניר עידו מציע:
1. בריבים - אפס אגו ומאה אחוז הקשבה. זה לא משנה מי צודק, זה משנה רק איך פותרים את הבעיה.
2. מחוות קטנות על בסיס קבוע עדיפות על מתנות גדולות פעם ב.......
עדיף פתק קטן כל יומיים, הודעה אוהבת פעם ביום, פרח ביום שישי, הכנת ארוחה פעם בשבוע מלקנות מתנות גדולות אחת ל........
זה מעיד על אהבה ואכפתיות אמיתית כל הזמן ולא רק באירועים ספציפיים.
3. לא ללכת לישון כועסים. לא משנה מה קרה, בסוף היום לעשות הכל כדי להשלים וללכת לישון בטוב.
4. אתם אנשים שונים, זה בסדר. תזכור, היא לא אתה, והוא לא את, לא תמיד תבינו דברים באותה הצורה, תרצו אותם הדברים, תרגישו רגשות זהים, לא. ההבנה הזו תחסוך לכם הרבה כאב וריבים.
5. חום ואהבה. אחד הדברים הנפלאים בזוגיות, הוא חום, קרבה ומגע. תעניקו, המון. זה עושה מדהים לקשר.
6. להתעניין. לשאול שאלות, איך היה היום, מה הרגשות, מה קרה, וגם אשכרה להקשיב. אתה חלק מהחיים שלה והוא חלק מהחיים שלך, תתעניינו. באמת.
7. ביקורת ממקום אכפתי ולא מקטין. כשאתם מעבירים ביקורת על בן הזוג, תתחילו בלבקש רשות ולהסביר למה: "אני יכול בבקשה להגיד לך משהו, שאני חושב שיעשה לי ולך טוב ויעזור?"
ההקשבה של בן הזוג תפתח, הביקורת תבוא לו בטוב והוא לא יהיה באנטי למה שתגידו.
8. אנשים עושים טעויות. גם אתם וגם בני הזוג שלכם. צאו מתוך נקודת הנחה שגם אתם וגם בן הזוג שלכם תטעו בדרך. תסלחו, אל תנטרו טינה, אם זו לא טעות גורלית, תוודאו שהוא הבין שטעה ושהוא לא רוצה לחזור על הטעות ותעברו הלאה. זה אנושי לעשות טעויות.
9. אין דרך נכונה אחת. לכל אדם יש את הדרך שלו לעשות דברים, לתקן דברים, להבין דברים וליצור שינויים. כבדו את זה שבמקומות מסוימים האדם השני שונה מכם ויש לו דרך אחרת מכם.
שאלו אותו איך נכון להגיב לו, מה הוא מעדיף וספרו לו מה היא דרככם.
10. תיהנו. תיצרו חוויות משותפות, תצחקו, תצאו, תבלו, תעשו אהבה. ככל שתרבו ליהנות יותר יחד, כך יהיה לכם טוב יותר בקשר.
❤

**************

פוסט שקראתי עכשו בפייסבוק של תמר שריקי.

וכמה שהוא נכון: 

"אתה אומר לי שהשתנית ובכן זה שקר.

אנשים לא משתנים,הם רק מתאימים את עצמם למצבים החדשים שיוצרים החיים...הבסיס הוא אותו בסיס.

אתה אומר לי שעכשיו אתה בסדר,אבל כשמביטים לך בעיניים...ומתעלמים לרגע מכמה הן יפות...עדיין ניתן לראות את הטירוף...,אתה אומנם חסר מודעות לכך אבל צר לי לבשר לך אתה עדיין פסיכי כמו תמיד.

אתה אומר לי שאתה רוצה הזדמנות....אבל החיים זה לא רכבת, אם פיספת,לא תמיד יש עוד אחת.

אתה אומר שעכשיו אתה מוכן ...שעכשיו אתה רוצה...ומי יחזיר לי את כל אותן השנים שביבזת לי?ומי יתקן לי את הנפש אחרי שכבר צילקת לי אותה

....הפכת אותי לחסינה לרגש ועכשיו אתה זה שסובל.

מנסה להטביע אותי שוב בצער...אבל צר לי,אני כבר למדתי לשחות.זוכר את הפעם הראשונה שאמרת לי ללכת? היית כל כך בטוח בזה, ואז אחרי חודש ביקשת שאחזור..... ואז זה הפך להרגל לבקש ממני ללכת ואז לחזור..... איזה מצחיק כמה שהחיים הפכפכים....

עכשיו אני זו שמבקשת ממך ללכת.......

רק שאני בניגוד אליך לעולם לא אבקש שתחזור."

**************

תודה על מי שאני
תודה על מה שאני נותנת
כמה פעמים את לי אומרת
תודי על מה שיש
תאהבי את מה שאת
אל תפחדי ליפול גם כשלפעמיים לא הצלחת.
תודה על מי שאני
עכשיו אני לומדת
לומדת ליפול
לקום וללכת.
תודה על מי שאני
תודה על מה שיש לי לתת
גם המעט הוא ככ הרבה
תלמדי לתת גם את הפחות יפה.
תודה על מי שאני
לומדת שיש דברים שאחרים יקבלו
אבל הכי חשוב זו אני
הקבלה וההפנמה שבסופו של דבר זה שלי,
עם עצמי.
לכן תודה על מי שאני
תודה על הקיום
תודה על החוסר שלמות
על היופי ועל הכיעור
גם הפחות יפה
בסוף מתגלה
וזו הסיבה שאני מודה
מודה שהחיים הם גלגל יורד ועולה.
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏‏שמיים‏, ‏‏צמח‏, ‏דשא‏‏‏, ‏‏עץ‏, ‏‏ענן‏, ‏פעילויות בחוץ‏‏‏‏ ו‏טבע‏‏‏

תגובות


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים