אני לא מחפש


אין לי סבלנות למשחקים,
אני בחור מאוד דוגרי ומאוד ישיר.
לא, אין לי סבלנות לבזבז את הזמן בלגלות האם אנחנו מתאימים מבלי שעשינו תיאום ציפיות לפני כל המערכת.
מצטער שאני לא תואם לדרישות של הדור הזה,
אני לא מחפש ריגוש זמני,
אני לא מחפש בן אדם להעביר איתו את הזמן,
אני לא מחפש להיכנס למערכת יחסים רק כי אני לבד,
אני לא מחפש להתפשר ובטח שלא לוותר על הכבוד שלי,
אני לא מחפש להרשים ולא שירשימו אותי,
אני בסך הכל מחפש אמת, כנות, הדדיות.
אני רק מחפש את החבר הכי טוב שלי,
הנפש התאומה שלי.
אני רק מחפש את האדם שאוכל להיות מה שרק ארצה לידו מבלי שישפוט או ינסה לשנות.
אני רק מחפש את האדם שיחבק ויעטוף מבלי לצפות לתמורה,
מבלי אינטרס.
אני רק מחפש את האדם הפשוט שאיתו ארגיש בבית.
שאיתו ארגיש שאין צורך להתייפייף,
רק להיות אני.
***************
רוצה להיות אהוד,
רוצה להיות מקובל,
רוצה להיות קובע דעה,
רוצה להיות......
רק אני.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים