היי אתה, כן אתה


היי אתה,

אני יודע!!!!

אני יודע שקשה לך, אני יודע שאתה מרגיש לבד, אני יודע,יודע שכבר התייאשת וויתרת לעצמך, הבטחת הבטחת לעצמך שלא תישבר ובסוף זה כן קרה. אני רק מבקש ממך, אל תכעס על עצמך, הכל בסדר גם לך מותר להיות חלש מידי פעם, אני יודע שאתה מרגיש שאכזבת את כולם ובעיקר את עצמך, אבל אני מבקש ממך שלא תהיה עצוב כי זה רק מכשול קטן בדרך, מכשול שבסופו של דבר אתה תצליח לעבור אותו כמו גדולה ותוכיח לעצמך ולכולם שאתה פייטר וחזק, שלא משנה מה יקרה אתה תלחם חזק ולא תרים ידיים, תוכיח תוכיח לעצמך שאתה יכול, יכול לאסוף את השברים ולהתרומם מחד, תוכיח לעצמך שאתה חזק כי אני יודע שאתה יודע את זה!!! תזכור שלא משנה מה קורה אף פעם אבל אף פעם לא תאבד את האמונה שלך, ועם קשה לך, תדבר, תשתף אל תשמור הכל בפנים ותשחרר את האבן הזאת מהלב שלך, תן לעצמך להשתחרר ולפרוח, אני יודע אני יודעת שאתה מפחד, שאתה כל הזמן נמצא בחרדות אבל אל תתן לפחד לעצור אותך, קום וצא!!! צא ותלחם, תלחם גם עם אתה מרגיש שאתה לקראת ייאוש, לרגע אבל לרגע אל תאבד את התקווה.

היי אתה קדימה קום ,קום ותראה לעולם מי אתה באמת!!!!!

קדימה ילד, צא צא ואל תפחד, קדימה ילד.

*******************

שחרר,שחרר מכל מי שעושה לך רע

שחרר,שחרר מכל הזיכרונות הרעים

שחרר, שחרר מכל מי שפגע.

שחרר, שחרר ממה שהיה ותני לזמן לעשות את שלו

שחרר, שחרר מהכאב

שחרר, תלחם ואל תוותר

שחרר, שחרר מכל הפחדים, תעז

שחרר, שחרר ופשוט תהיה אתה,תן לעצמך להיות מאושר מבלי מה שיחשבו כולם.

אני יודע,יודע שזה קשה אבל את חייב חייב להשתחרר אחרת לא תוכל להמשיך הלאה.

שחרר, שחרר ותרגיש חופשי,שחרר את הלב שלך ותן לאנשים להיכנס,זה קשה אבל משתלם.

שחרר, שחרר ותתחיל להנאות מהחיים, הם לא כאלה גרועים, תתחיל לחייך, לשמוח, תתעלם מכולם,תתחיל להאמין ולאהוב את עצמך כי תאמין יש בך יותר ממה שאתה חושב תזכור שאתה שווה לא משנה מה!!!

שחרר, שחרר ותצעק כדי להירגע, תעשה מה שבזין שלך

פשוט שחרר ותן לעצמך להיות מאושר

פשוט שחרר.

תגובות

‏אורלי אמר/ה…
מרגש מאוד

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים