מלחמה גוררת מלחמה


שכן יקר,

אנשים שברגע שהם שמים כיפה על הראש לא חושבים וגם לא מקשיבים ומגדילים ראש שהם רוצים שתחיה לפי מוצא פיהם:

"אל תתקע גראפס" "אל תעטש" "אל תשקה את העציצים שלך כי הם מלכלכים את התריסים שלי". עלאק, מלכלכים את התריסים שלך כשאני משקה את העציצים שלי. כמה טיפות מים יורדות. לשים שקיות מתחת לעציצים? איך בדיוק המים ינזלו / יתאדו? אין שכל אין דאגות.

מה קורה כשיורד גשם האם אף אחד לא נרטב? כשיורד גשם ברכה התריסים שלך לא נרטבים, במיוחד בגשם הראשון?

מפריע לך שתליתי דגלון גאווה באחד מהעציצים שלי. לאף אחד זה לא מפריע רק לך.

יאללה, תגזגז.

אל תנהל לי את החיים כמו שאני לא מנהל לך את החיים.

תגיד תודה רבה שאני עוד שכן שגר מעלייך שקט ולא מרעיש.

*************

כן...............

אני לא סובל אנשים דתיים שגם הם לא מתחשבים וחושבים על עצמם ומבקשים לנהל את חייהם של אחרים כמו של עצמם.

חיה ותן לחיות. אני לא מפריע לכם לחיות את אורח החיים שלכם ואל תפריעו לי כל עוד אני שומר על שקט משעה מסויימת ואני שומר על שקט בכל שעות היממה.

אל תהיה אהבל.

גם אני חולה ניקיון. גם אני סטרילי. באותה מידה אני לא כופה את עצמי על אחרים. גם ככה כל עשרה ימים צריך להעביר סמרטוט רטוב על התריסים אם אתה רוצה שהם יהיו נקיים.

אתה, שכן יקר, מהיום הראשון כשעוד לא עברתי לגור בבית רק באתי לנקות את הבית דרשת ממני להתנהל לפי קוד ההתנהגות שלך: לא לנשום, לא לאכול, לא לתקוע גראפס, לא לנקות, לא לתלות כביסה.

בכל מקום שאני אשים את העציצים זה יפריע לך.

למה אתה לא מתלונן על זה שהכלב של השכן לידך נובח כשהוא ובת זוגו יוצאים מהבית?

למה אתה לא מתלונן שישנם רכבים שצופרים כאילו אין מחר?

למה אתה לא מתלונן על הרעש שבא מהבית ספר שממול לבית?

מפריע לך שגר מעלייך שכן שהוא גיי. נקודה. סוף פסוק.

יש לך בעיה? לך תתגרד על קקטוס.

אני אמשיך להשקות את העציצים, על אפך ועל אמתך.

יש לך בעיה? איך הגרוש שלי אמר? לך תתקע אצבע לתחת. אם יש לך בעיה עם לתקוע אצבע לתחת יש לי אורולוג מעולה בשבילך.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים