לא אוהב פחדנים


ביומיים האחרונים ישבתי ועשיתי חשבון נפש לעצמי.

**************

עברה שנה מאז שוירוס הקורונה הגיחה לחיינו. די!!!! מצית את עצמך!!!! בגללך אנשים יצאו לחופשות ללא תשלום. פוטרו. נכנסו לבור כלכלי שלא ברור איך יצאו ממנו. ילדים איבדו שנת לימודים ומהשיעמום וחוסר מסגרות מתאימות התחילו להיות ערים בלילות ולישון בימים, ובנוסף התחילו להשתמש בחומרים מסוכנים בריאותית.

עזבתי את ענף המלונאות אחרי 28 שנה עם ידיעה שלא ברור מתי אני חוזר לענף הזה. 8 חודשים שאני עובד בעולם האבטחה בקניון אני מרגיש שהעבודה זהו לא בשבילי בכלל, הן מבחינתה תעסוקתית והן מבחינה כלכלית - להשתכר בשכר מינימום מבלי דאגה להסעות מסודרות מצד המעסיקים, קרי: בעלי החברה, מבלי דאגה לארוחות מסודרות שמבחינה חוקית מגיע לעובד. יש לי ידע, הבנה, אנגלית טובה. בכל זאת 28 שנה בענף המלונאות. בכל זאת או-טו-טו בן 52 ועברתי דבר אחד או שניים בחיים.

*************

תהליך העצמה אישית.

בענף האבטחה צריכים אנשים שבנויים לתחום הזה לא אנשים שהם לפלפים. למדתי שאין מקום לעובדים דעתניים, שמבינים טיפונת בביטחון ובבטיחות.

אף אחד ואף אחת לא ידרסו אותי. אף אחד ואף אחת לא יתעללו בי, גופנית ונפשית. שוב. רק בגלל שהם מתוסכלים מהחיים שלהם, בצורה כזו או אחרת.

אני יודע מי אני ומה אני. עברתי דבר אחד או שניים בחיים. 

לא מעוניין לתת לאנשים להחזיר אותי אחורה, לתקופה ההיא של הבלבול. 

עם השנים למדתי לקבל את עצמי כמות שאני.


התגברתי על המקרה שעברתי בילדותי והשארתי אותו רחוק רחוק בעבר. הבנתי שיש לי חוסן נפשי חזק יותר מהחוסן הגופני. הרחקתי את עצמי מאחרים שלא רצו את קרבתי בגלל עצם היותי גיי. לא הצטערתי על כך. מי שלא רוצה את קרבתי שייבושם לו, יבוא היום מתי שהוא שהוא ירדוף אחריי.
בעשר השנים האחרונות שאני לא נמצא בזוגיות היא מתוך בחירה אישית ומתוך הבנה שעם כל הרצון להיות בזוגיות היא מפריעה להעצמה האישית שלי. לא שאין זוגיות אמיתית וכנה בקהילה הגאה - שהיא אולי במקרה הטוב רק 5%. החוסר אימון במי שיכול להיות הפרטנר שלי האידאלי: שרוצה רק סקס חד פעמי, את הכסף שלי, שרוצה לפגוע בי נפשית ו/או גופנית - זה מה שמאפיין את רוב הקהילה הגאה: הבילויים במועדונים, עשיית סמים, סקס חד פעמי בשירותים ו / או בסאונות התל אביביות במיוחד לקהילה הגאה.
אולי, נגזר עליי לחיות לבד בלי בן זוג. 
שלא ישתמע שאני מבכה על גורלי. עברתי ממזמן את השלב הזה. אני מסתכל על המציאות בעיניים פקוחות.

נלחמתי רבות כנגד חוסר הביטחון העצמי שלי. חיזקתי את הביטחון העצמי שלי עם השנים. לא מפחד להגיד את דעתי גם אם היא מנוגדת לדעה אחרת. הצד השני שלא אוהב את הדעה ואת האמת שלי זו לא הבעיה שלי אלא שלו בלבד. אני הולך עם האמת שלי.

************************

אף פעם לא אהבתי פחדנים,
כאלו שיסבירו לך
שהם אנשים מורכבים
ושהם לא סגורים על הדרך
שלהם.
כאלו שיספרו לך
כמה אתה קסם
ואיך האחר יזכה בך
תוך שהוא מפסיד
אותך.
אף פעם לא אהבתי פחדנים,
כאלה שיספרו לך
סיפור לא מעניין
שאמור להסביר את
הסיבה שבגללה אתם
לא תיהיו יחד.
הוא יסביר לך
כמה שאתה חיים ואיך
שהוא מכור.
ואתה כבר לא תהיה
הפזיז ההוא
ותודה לעצמך על האומץ לנתק
את הלא ראויים
מהחיים שלך,
תחמיא לעצמך
ותנשק את עצמך
על מה שאתה היום,
כזה שלא מתפשר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים