מוטב ש.....



מוטב שתתעסק עם החיים שלך.

מוטב שתתעסק בעבודה שלך ולא בעבודה של משהו אחר ואיך הוא מבצע אותה.

מוטב שתתעסק עם הבריאות שלך מאשר בבריאות של משהו אחר.

מוטב שתתעסק בנראות שלך ולא בשלי.

משעמם לך????!!!! בעיה שלך, לא שלי. 

תתמודד!!!!!

זו הבעיה שלך לא שלי.

לכל אחד ואחת יש את החבילה שלו / שלה.

***************

ישנם אנשים שבמקום להתעסק עם החיים שלהם עם העבודה שלהם עם הבריאות שלהם הם מתעסקים עם החיים העבודה והבריאות של האחרים.

כנהוג לומר: "הגמל לא רואה את הדבשת שלו".

לא מוצא חן בעינייך העבודה שלי? לא מוצא חן בעינייך הנראות שלי? אז........ תפטר אותי. אני אמצא עבודה אחרת. אני אתמודד עם רוע הגזרה. לכל אחד יש תחליף גם לך גם לכולנו.

כרגע..........

הבעיה שהיא שלך ולא שלי.

אתה שואל למה? כי אני לא שייך לקבוצת הסטרייטים. ואם תפטר אותי אזי........ אתה בבעיה שמא אני אתבע אותכם שהפיטורים הם על רקע העדפות מגדריות. מה גם שאין לכם "עובדים פראיירים" שעושים את העבודה שלהם כמו שצריך גם כשהשכר הוא פחות מ - 32 / 33 ש"ח לשעה.

אני בא לעבוד אני לא בא לעבודה. יחי ההבדל הקטן כגדול.

***************

גם ככה אין יותר אחווה!!!!

גם ככה אין יותר רעות!!!!!

גם ככה כל אחד עסוק ברקטום של עצמו ומתחרבש בעצמו.

גם ככה כל אחד דופק לעצמו את החיים, לטוב או לרע.

אנחנו לא אלוהים. אנחנו לא אמורים לשפוט את האחרים.

***************

את בני ה - 50 בפלוס כמו את בני ה - 60 וה - 70 קשה לשנות.

אז...........

אתה רוצה לבוא לשנות אותם? גם ככה כל אחד הוא יישות בפני עצמו: עם רגשות, מחשבות. אתה לא יכול להגיד לו מה לעשות ואיך להתנהל בחייו הפרטיים. "אתה לא מנהל אותי".

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים