צ'וצ'ו


אחרי תקופה של כתיבת פרקים נוגים, זועמים, הגיע הזמן להפסיק לכתוב על דברים נוגים.

זה לא אומר שאני לא זועם, עצוב.

זה רק אומר: שלאף אחד ואחת זה לא מעניין אם אתה כועס, זועם, עצוב. 

גם ככה המצב בכי רע בגלל הקורונה. אין אחווה. אין רעות. אין חברות אמיתית. 

כל אחד ואחת דואג לתחת שלו.

חבל. חבל מאוד.

**************

מרוב שקר בחוץ התחלתי לגרוב גרביים בבית, בפעם הראשונה. לא מסוגל לגרוב גרביים בבית מאז ילדותי: זה פשוט משגע אותי. אבל הפעם אני מרגיש שאני קופא למרות שאני לבוש טוב, גם בבית.

בגלל צ'וצ'ו שמפחד כשהכל סגור. הוא רוצה שהכל יהיה פתוח, שיהיה בריא. נו שויין......... חתול. מה אפשר לצפות.

מצד שני, כשקר לו הוא משתדל ללכת לישון על השמיכה שלו שמונחת לסירוגין על המיטה שלי או על הספה.

ואז........ בשקט בשקט סוגר את הוטרינות שבמרפסת בכדי שיהיה חמים ונעים.

***************

הייתי רוצה למצוא את עצמי בימים הקרים והגשומים יושב על הספה עם רגליים שכולות כשהמחשב עליהן ולכתוב בבלוג.

א - מה - מה????!!!!

זה לא נוח בכלל לכתוב בבלוג כי המחשב הנייד כל הזמן מתנודד לו. מעדיף לשבת על שולחן עם ספל קפה חם ומהביל ולכתוב. 

לו היה לי אח בבית.............. זה היה תענוג צרוף.

***************

יום שישי האחרון צ'וצ'ו החליט שהוא רוצה לקפץ על המזגנים שבמרפסת לעקוב אחרי משהו לא ברור בחוץ.

די פחדתי נורא שמא ייפול לרחוב, לגינה של השכן המשוגע שלי וזה יזרוק עליו אבנים.

גם ככה העצבים שלי היו מרוטים באותו יום מעצם אופן החזרה הביתה מהעבודה. מה גם שהיו לי מספר שעות מועטות לישון לפני החזרה שוב לעבודה: רק רציתי ללכת לישון להתכסות עם שמיכת הפוך שלי.

איכשהוא החזרתי את צ'וצ'ו הביתה. דיברתי איתו, הסברתי לו שזה מסוכן מאוד בשבילו שבסך הכל דאגתי לו כי אני אוהב אותו נורא. 

די חששתי שמא הוא יזכור לי את זה, כי חתול סיאמים כמה שהם רגישים ודברנים גדולים הם גם זוכרים מקרים מסויימים.

ביום המחרת כשחזרתי הביתה צ'וצ'ו ידע לקפץ עליי ולרוץ בכל הבית, להוציא אנרגיות וגם לקפץ עליי באהבה. והכי חשוב..... לתת לי נשיכות קטנות של אהבה שרק חתולים יודעים להפגין.

העיקר אתמול בלילה נרדמנו כפיות במיטה: אני מתחת לשמיכת הפוך וצ'וצ'ו על השמיכה שלו שהייה מונחת על שמיכת הצמר שהייתה פרוסה על שמיכת הפוך שלי. בשלב מסויים, הוא נתן לי לכסות אותו בשמיכת הצמר.

לילה שקט עבר על כוחותינו.

הבוקר עלה ונראה שהולך להיות יום שקט, קר, וקפוא על כוחותינו.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים