אני


לְעוֹלָם⁠ לֹא⁠ בֶּאֱמֶת⁠ תּוּכַל⁠ לָדַעַת⁠
עַל⁠ הַסְּעָרָה⁠ שֶׁמִּתְחוֹלֶלֶת⁠ ⁠
בְּנַפְשׁוֹ⁠ שֶׁל⁠ אָדָם.

*****************

אנשים רעילים מי הם:
אתה יכול לצרוח עליהם, אתה יכול לקלל אותם, או שאתה יכול להציג בפניהם עובדות בשלווה - אבל זה לא ישפיע. יש להם כישרון לשינוי צורה של המציאות. הם יוצרים את האמת שלהם. והם מנסים לגרום לכמה שיותר אנשים שונים להאמין ל"אמת "האפשרית, אז בסופו של דבר, אתה זה שנראה משוגע. אתה זה שנראה לא בסדר.
אנשים רעילים הם תמיד ינסו להטיל את האשמה על מישהו אחר כי הם לא בשלים מספיק לקחת אחריות על המעשים שלהם. הם מרגישים שהם נאלצו להתבאס בגלל נסיבות העבר או הנוכחיות שלהם, כשבאמת, הם אחראים לחלוטין על החלטותיהם. הם יכולים לבחור באיזה דרך הם הולכים, ואם הם בוחרים לא נכון, עליהם להחזיק בה, כי להודות שטעו יוריד מערכם!!!
יש בעיה שבני אדם רעילים כל הזמן - וזו הבעיה. כשמישהו שפגע בך פעם אחר פעם מפתיע אותך בהווה מתחשב או מחמאה מתוקה, אולי תשכח מהרגעים הלא נוחים ששיתפת בעבר. אולי תתחיל להסתכל עליהם באור אחר. אתה עלול להתעלם מהרע כדי להתמקד בטוב.
אבל אתה צריך להבין, בני אדם פועלים מאזור אפור. הם לא טובים במאה אחוז או רעים במאה אחוז. אפילו לאנשים הרעילים להפליא, לאנשים שלא כדאי לך לשמור בעולמך עוד, יהיו רגעים מקרבי לב. רגעים שבהם הם נראים מתוקים ונדיבים. רגעים שקשה להאמין שהם יפגעו בך שוב......
עלייך לזכור שאפילו האנשים הרעילים ביותר בעולם יכולים לומר ולעשות עבורך דברים נחמדים מדי פעם. אם תשכח את זה, אתה תהיה מבולבל כשלא יכבדו אותך יום אחד, ואז אתה נשטף בחיבה ביום למחרת.
אתה לא תלך משם כי תהיה משוכנע שהם אנשים טובים עמוק בפנים.
אבל אתה לא צריך להסתפק במישהו שלפעמים טוב, מישהו שמתייחס אליך לפעמים טוב, מישהו שנראה לפעמים מכבד. אתה צריך להיות עם מישהו שמתייחס אליך בכבוד כל הזמן
*בני אדם רעילים לא תמיד יהיו רשעים כלפיך. לכן כל כך קשה לעזוב אותם*
חשוב לזכור שאפילו האנשים הכי חביבים הולכים לעשות טעויות - ואפילו האנשים הגרועים ביותר יעשו מעשים טובים מדי פעם. לשכוח כמה מורכבים בני אדם זה מסוכן. אם תשכח, אתה עשוי לחשוב שאתה צריך להישאר במצב יותר גרוע מתועלת. אם תשכח, אז אתה יכול להמשיך לתת למישהו הזדמנות הרבה אחרי שמגיע לו.
בני אדם רעילים אינם רעילים כל הזמן. לפעמים הם יצחיקו אותך. הם יגרמו לך להרגיש יפה. הם יגרמו לך להרגיש שאתה שייך בדיוק לאיפה שאתה נמצא. ולכן כל כך קשה לזהות אותם כשאתה בקשר עם אחד כזה. לכן עזיבה כל כך מסובכת.
הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות בעצמך הוא להתרחק, כי אתה לעולם לא הולך לדבר הגיוני לתוכם. אתה לעולם לא תביא אותם לראות את המצב מנקודת מבטך. אתה לעולם לא תביא אותם להודות שהם הלכו רחוק מדי. כי הם לא חושבים בהגיון. הם חושבים רק על עצמם.
הם יכולים להיות מתוקים ומגעילים. הם יכולים להיות נדיבים ונקמניים. הם יכולים להיות תומכים ומייאשים. אתה צריך לשאול את עצמך אם אתה יכול לחיות עם שני הצדדים של האישיות שלהם?
והאם אתה צריך לחיות עם שני הצדדים?
אלה הם האנשים הרעילים שבחייך !

*****************
אני לא יודע לשחק,
אני לא יודע להיות מי שאני לא,
אני לא יודע לדחות סיפוקים,
אני לא יודע להחביא רגשות,
אני לא יודע לשחק אותה קשה כשאני בעניין,
אני לא אחביא בתוכי כשאני נפגע, אני לא אשמור את דעתי כשאני נגד דעה אחרת, אני אני.
אני עונה מיד לסמס או לשיחה כשהפלאפון בהישג ידי,
אני עונה תמיד כשמשיבים לי ולא ״מושך״ או מתעלם, אני תמיד אחזיר תגובה לאדם שמגיב לי מחמאה בפוסט ואשתדל שלא יהיה באופן כללי, אני לא אשתמש לעולם באדם לצורך אינטרס, אם אני באמת בעניין של לשבת עם האדם אני אשב ואם אני לא באמת בעניין פשוט לא אשב.
אני לא אשמור טינה ואני לא אשנא לחינם אף אדם.
החיים קצרים מדי כדי לבלות את חייך במי שאתה לא ובמה שלא באמת מספק אותך מבפנים. אל תבזבזו את הזמן על הבלי הבלים.

*****************

חברה טובה ?!
היא החברה שלעולם לא תעזוב אותך כשקשה לבד
היא זאת שתרים אותך ותחזיק לך את היד !
היא החברה שהחיבוק שלה הוא מקלט
גם כשהכל קורס והבכי לא נשלט ..
היא היחידה שמבטיחה ומקיימת
היא זאת שלעולם לא מאכזבת
חברה טובה תהפוך את העולם בשבילך
היא היחידה שתישאר לצידך - כשכולם נגדך!
כשאת טועה?
היא תעיף לך סטירה!
ובאותו רגע תחבק אותך
היא לא מוכנה שמשהו רע יקרה לך ..
היא זאת שתושיט לך יד - כשכולם הפנו לך גב
נשבעתן , בטוב וברע לעד!
היא זאת שיכאב לה כשלך כואב
היא זאת שתשמח כשתמצאי את האחד שאוהב!
היא החברה שאיתה את צוחקת ובוכה
היא זאת שמלווה אותך בחתונה ..
היא זאת שתעמוד מאחורייך כשתגיעי להצלחה
ותגיד ״האמנתי בך אחותי עד הפיסגה״ !
היא החברה שכולם אומרים שאתן באות באריזה
מה שנקרא ״עסקת חבילה״
החברה שאת בטוחה שכשיהיו לכן הילדים
הם יהפכו להיות החברים הכי טובים
היא החברה ..
שמזמן הפכה להיות משפחה

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים