התשובה לרפי פרץ ובצלאל סמוטריץ'

ביום ראשון 16.7.2017 המדינה הגיבה לעתירה בבג"ץ וקבעה כי נגד תאפשר אימוץ על ידי הורים חד מיניים. המדיניות הזו מיושמת בשטח מאז ומתמיד, אך לראשונה המדינה קובעת חד משמעית ובצורה רשמית כי לא תאפשר זאת. נמאס לנו מהצביעות של המדינה. מצד אחד משתמשת בקהילה הגאה ככלי לתעמולה כלפי חוץ ומצד שני מתייחסת לקהילה כאל הורים סוג ב'.

אנו, אזרחים ואזרחיות שנמאס להם להיות "טובים" כשמדובר בחובות, אך "רעים" כשמדובר בזכויות דורשים מהמדינה להשוות את זכויות הזוגות החד מיניים לזכויות של זוגות הטרוסקסואלים (גבר ואישה) בדבר אימוץ בפרט ובזכויות אחרות המוענקות לזוג הטרוסקסואלי בכלל.

יש לציין שאני שרוף על המדינה. שרתתי בצבא שירות צבאי מלא של 3 שנים פלוס שירות מילואים מלא עד גיל 40. השתחררתי בדרגת רב-סמל. אני גאה בזה. אני משלם מיסים כחוק כמו כל אחד ואחת. הגעתי לסיטואציה שגם אני אומר: "אני קורא לכם לא להתגייס לצבא! ויודעים מה, גם לא לשלם מיסים על הכסף שתרוויחו בקרוב. החלטת המדינה הכאיבה לי מאוד. זו אינה פרובוקציה, אלו החיים שלי ושל עוד עשרות ומאות אלפים כאן במדינה. אלו אנחנו, חברים שלכם, אחים שלכם."

האפשרות להעניק לילד חסר משפחה הורים אוהבים וחיים טובים יותר היא המעשה הנכון, הן מבחינה דמוקרטית והן מבחינה יהודית. החלטת המדינה מוקדם יותר היום בנושא אימוץ היא הכרזת מלחמה על עצם קיומה של הקהילה הגאה. הקהילה הגאה גדולה וחזקה משנדמה לנו! היא כוללת את כל היקרים לנו ואלה שאנו יקרים להם וגאים בנו: משפחות, חברים, שכנים וכל מי שלב ליברלי ושפוי פועם בקרבו. אם הממשלה שלנו לא מבינה את זה אז הגיע הזמן שנצא לרחובות ונילחם על הזכויות שלנו!

איפה אתם??!! מושיק? גל? אורנה? איפה אתם?! קורין?  עברי? אסי? איפה אתם??!! אמיר? רונה? אדם? איפה אתם? יהודית? טום? ג׳ייסון? איפה אתם? יהודה ? עמיקם? עופרה? איפה אתם??!! 

אף אחד לא בחר בכם כנציגי הקהילה אבל בהכרח מהיותכם מובילי דעת קהל, בציפיה היא שהיום יותר מתמיד נשמע את הקול שלכם זועק ומוביל! נצא לרחובות! נפגין! נעצור פה הכל! יצאנו במצעד בחגיגות ונצא גם עכשיו בזעקות! אבל אנחנו צריכים שתובילו! לא יכול להיות שבזמנו הראל סקעת היחיד שקולו נשמע..

מסתבר שאין גבול לאטימות ולרשעות במדינת ישראל. המדינה מונעת מלהט"בים לאמץ ילדים, כדי לא "להעמיס" על הילדים, שנוסף על חוויית האימוץ, יחוו גם הורים חד מיניים רחמנא ליצלן.

נער הייתי וגם זקנתי, ואני מכיר משפחות של סטרייטים בין חברי, שילדיהם נושאים על גבם מטען כבד. בה בעת אני מכיר המון הומואים ולסביות, שמגדלים ילדים לתפארת ברגישות, באהבה ובחוכמה.
מילא, שהשחיתות ממלאה כל פינה במדינה. מילא שהפערים הכלכליים ממשיכים לצמוח פרא. אבל, דחילאק. תנו לחיות במדינה הזאת, ובשם אלוהים, אל תמנעו ברגל גסה, מאנשים ונשים טובים ומוצלחים להיות הורים.

***************
רפי פרץ, מי שמתיימר להיות רב במדינת ישראל ושר חינוך בממשלת המעבר של בנימין נתניהו: תפסיק אתה וחברך משחר הימים בצלאל סמוטריץ' להתנגח בנו!!!!!!!

אנחנו הקהילה הגאה במדינת ישראל יהודים ויהודיות לא פחות ממך!!!!!
גודלנו וחונכנו בצורה הטובה ביותר על ידי הורים מדהימים, מי כמונו יודעים, מה שאתם לא יודעים בכלל כי הראשים שלכם תקועים בתוך אדמת טרשים ביהודה ושומרון.
אז, אם יש לכם מידה של תובנה, מידה של צניעות וכבוד האדם תפסיקו להתנגח בנו בקהילה הגאה.
אנחנו לא פחות יהודים ויהודיות ממכם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים