עוד יום חורפי

אחרי יום אתמול שהיה עמוס בהגעות - 3 קבוצות במקביל לצוותי אוויר שמגיעים ועוזבים במקביל להגעות בודדים - מבלי לאכול בכלל יצאתי מהעבודה שדוד מעייפות. הרגשתי שאני מפתח משהו מבחינה רפואית, סוג של התקררות (השקדים התנפחו והתחלה של חום). לא זוכר איך הגעתי הביתה, רק רציתי להגיע לאלפונסו ולדפוק מקלחת חמה ולישון. למזלי הטוב, אלפונסו חש את מצבי ופשוט נתן לי להתרחץ אכל 3 קעריות אוכל רטוב והלכנו לישון.

המוזר הוא שהתעוררתי בשעה שש בבוקר ואז קלטתי שישנו כל הלילה מבלי שיהיו הפרעות צמודים לגמרי והשקדים התנפחו לי. מיהרתי לחפש לעצמי מחליף בעבודה למשמרת ערב היום. חשתי עייפות נוראית וחולשה. אלפונסו כל הזמן מנסה לגרור אותי למיטה לישון כי הוא חש שאני זקוק לזה........

לא רוצה לקחת כדור סתם אבל אם לא תהיה ברירה אז אקח......

כעסתי על עצמי שאני מעמיס על עצמי יותר מדי. לא סתם כל הרופאים שמלווים אותי בתקופה האחרונה דורשים ממני לא להעמיס על עצמי ולתת לעצמי לנוח: לא לעבוד יותר מדי.

ביומיים הקרובים אני הולך לישון הרבה. אבל, הרבה. נכון לעכשו, לכתיבת השורות הללו אני שוקל לקחת כדור נורופן ולהשתחל למיטה ולישון. אמא שלי לא יודעת שאני נשאר בבית וטוב שכך אחרת היא תשגע אותי בדאגה של אמא שאני לא שומר על עצמי ואף תנבח עליי.

אני שונא את ההרגשה הזאת. לא נעים בכלל.

****************

מזג האוויר הגשום הזה לא רוצה להפסיק.

כולם מזכירים שזה בעצם חורף וזה מזג האוויר וכולם מקטרים.

לפי צפי מזג האוויר היום הגשם אמור להפסיק היום בשעות אחר הצהריים ובשבוע הבא אמור לא לרדת גשם וזה יהיה שבוע שמשי. הלוואי שזה מה שיהיה. לא אכפת לי שיהיה קר אבל לפחות שתהיה שמש. האדמה כבר ספוגה מעל ומעבר בגשם שלא לדבר על קירות הבתים.

אני משתדל לפתוח את השלבים על מנת לאוורר את הבית כמה שאפשר, אך הקור והגשם נכנס בעל כורחי.

בגלל שאני לא חש בטוב היום החלטתי שאני לא יוצא מהבית בכלל אפילו לא בשביל העיתון. מעדיף להישאר ספון בבית. מחר גם ככה אני בחופש ואמור לצאת לבקר את אמא שלי אז בחזרה הביתה אקנה עיתון איפה שהוא.

בימים כאלה אני מצטער שלא קניתי לעצמי אבקת מרק על מנת שאוכל להכין לי כמה וכמה ספלי מרק.

****************

החלטתי להפסיק לשלוח בוואטצאפ את הפרקים שאני מפרסם בבלוג.

מי שמעוניין לקרוא אותם שיעשה עוקב על הבלוג שלי. השתדלתי עכשו לשלוח. גם במקביל לא כולם לא קוראים. כבר דשתי בנושא ואני לא מתכוון לחזור לדוש בנושא.

****************

״כשטיפת גשם נופלת מהשמיים: אם היא נתפסת בידיי הנקיות, היא טהורה מספיק לשתייה.  אם היא נופלת לביוב, ערכה נופל עד כדי כך שלא אוכל להשתמש בה אפילו לרחיצת כפות רגליי.  אם היא תיפול על משטח לוהט היא תתאדה.  אם היא תיפול על עלה כותרת של פרח הלוטוס היא תזהר כמו פנינה, ולבסוף, אם היא תיפול על צדפה היא תהפוך לפנינה.

הטיפה נשארת אותה טיפה אבל קיומה וערכה תלויים במה שהיא מחוברת אליו.״

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים