מותר לך

חמישה דברים על הבלוג הזה:

1. בכל פעם שהתיישבתי לכתוב לא האמנתי שאמצא על מה, ובסוף תמיד הייתי צריך לקצר.

2. שמונה שנים כתבתי מתוך ענן של עשן סיגריות ושנתיים בלי עשן בכלל. תמיד עם כוס קפה.

3. מעולם לא סיימתי אף כוס קפה. הוא תמיד התקרר לפני כן והכנתי חדש.

4. אני לא יכול לכתוב עם שירים בשפה שאני מבין כי המילים מתערבבות לי, אז ברקע התנגנו לי 
    בחדר מילים בצרפתית, לאטינית.

5. בעשר השנים שבהן כתבתי את הבלוג הזה הזדקנתי מקסימום בשנתיים.

***************************

הריני מוותר בזאת לעצמי על הייסורים.

הייסורים שבאים בעקבות זה שאני לא מצליח להיות כל הזמן מצויין ומצטיין, מתוקתק ומסודר, מדייק ומחייך. ונהדר........

כי אני בין כה לא מצליח להיות כזה. גם אי אפשר. אני סתם נקרע, ובסוף כועס.

מעכשיו אשתדל קצת פחות ואהיה טוב לעצמי קצת יותר.......

מגיע לי, אני בסך הכול די בסדר.

אני בטוח שכולם גם ירוויחו מזה. בעיקר אני.

תחי החירות. כבר יותר טוב לי.

******************


-מותר לך להשאיר כלים בכיור. אף אחד לא יבוא לבדוק. לאף אחד לא אכפת. הכי חשוב שאכלתם יחד, 

 או שהזמנת אורחים. 

-מותר לך להיות עייף. התרוצצת כל היום, עבדת, נסעת, חזרת, עשית המון, הספקת, ארגנת. אתה יכול

 להרים רגליים, ולהודיע לכולם שזהו, היום שלך הסתיים. עכשיו הזמן שיטפלו בך. 

-מותר לך לדרוש כבוד. מותר לך להגיד "אל תדברו אליי ככה". אתה מכבד את האחרים, מן הראוי 

 שהם יכבדו אותך. תגיד את זה בשקט, לא בכעס. לכעס לא מקשיבים.

-מותר לך להגיד "לא מתאים לי". לזה שמציע לך עבודה חדשה. גם לזה שמנסה למכור לך משהו שלא

 מתאים לך. מותר לך להחליט מה מתאים לך.

-מותר לך לאבד את הראש לפעמים. לעשות החלטה מטופשת, לקנות קנייה מיותרת, ללכת אחרי חלום

 גם אם כולם אומרים לך שהוא טיפשי ולעולם לא תגשים אותו. אתה לפחות תדע שניסית. אבל חשוב 
 גם לזכור שמחר יום חדש ולא לשבור לגמרי את כל הכלים כי אתה כבר לא נער קפריזי. יש לך אחריות.

-מותר לך פעם בכמה זמן להפסיק לספור קלוריות. בעצם...........זו חובה.


-מותר לך לפנק את עצמך. נכון, הכי היית רוצה שיפנקו אותך, אבל משום שזה לא בשליטתך, ולא תמיד 

 זה קורה, אז אל תחכה.

-מותר לך לוותר על קשרים שעושים לך רע. על אנשים שגורמים לך להרגיש לא טוב עם עצמך. מותר לך

 להיות עם אנשים שמשמחים אותך.

-מותר לך להחליט שאתה רוצה לשנות דברים. אז מה אם ככה זה היה עד עכשיו. מותר לך להציע שינוי, 

 להגיד שכבר לא מתאים לך ולהגיד איך אתה רוצה שהדברים יתנהלו מעכשיו. השנים שינו גם אותך, 
 וכמו שאתה השתנית, הרבה דברים יכולים להשתנות.

-מותר לך לחשוב על האושר שלך, ומותר לך לא לוותר עליו.


ותזכור:  הצלחה זה המון דברים.

אבל שום הצלחה לא שווה אם לא טוב לך. 
מותר לך שיהיה לך טוב.בעצם, זו חובתך.לעצמך.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים