טור דעה: הוירוס הסיני

הנגיף / הוירוס הסיני תוקף בכל הכוח: עד כה, לפחות על פי מקורות בסין, חלו בנגיף / וירוס 80 אנשים. גם בישראל נמצאו 2 חולים - ישראלית ופועל סיני - שאושפזו בבידוד בבתי החולים. 

מצד אחד, הוירוס הזה שלא ידוע מי הוא ומה הוא מדאיג מאוד. למרות שהסינים ידועים כעובדים חרוצים ויעילים עד מאוד. מצד שני, לא מבין את אלה שנוסעים למזרח הרחוק ולדרום אמריקה כשידוע מראש שרמת הניקיון והתחלואה הן מהנמוכות ביותר. רק בכדי להביא מחלות נוספות לארצנו היקרה והאהובה? לא עדיף מקומות אחרים?

************

אז בני גנץ וראש הממשלה נתניהו נסעו בנפרד לארצות הברית של אמריקה על מנת להיפגש בנפרד עם נשיא ארצות הברית טראמפ בנושא תוכנית המאה כשבעוד חודש וקצת ישנן בחירות - סבב שלישי.

אז נסעו...............

זה טוב לשניהם, למען האמת. לסבב הנוכחי של הבחירות. כל אחד מצטלם עם הנשיא האמריקאי: תמונה אחת טובה ושווה אלף מילים בקרב ציבור המצביעים, של כל צד וזה שהוא עדיין מתלבט.

האם תוכנית המאה של הנשיא טראמפ הינה טובה באמת? האם היא באמת תביא את השלום ואת הנחלה? האם יישב כבש וזאב תחת עלה התאנה? אישית, לא נראה לי בכלל. כרגע הממלכה האשמית של ירדן מתנגדת. גם הרשות הפלסטינית מתנגדת.

בעיניי, הנסיעה של נתניהו, או בעצם הבריחה של נתניהו לארצות הברית, מטרתה אחת ומאוד ברורה: לא להיות נוכח בדיוני הוועדה האם לתת חסינות או לא לתת חסינות לראש הממשלה נתניהו. 
(אני לא מאוהדי נתניהו, זה ברור. כל אדם הוא זכאי עד אשר חפותו הוכחה. למרות חומרת התיקים שעומדים כנגדו).

מה גם שהזימון של הנשיא טראמפ של שני ראשי המפלגות הגדולות ערב בחירות - סיבוב שלישי נראה, נשמע, מאוד תמוה. הפרשנים הפוליטים בשתי המדינות מדברים על כך שזה לא תוכנית המאה שמוגשת אלא בגלל מצבם המקרטע הן של הנשיא טראמפ והן של ראש הממשלה נתניהו. שניהם חשודים. שניהם עומדים בפני וועדות הדחה / חסינות. שניהם עומדים בפני בחירות. שניהם מעוניינים להיבחר, שוב. רק ההבדל היחידי בין ארצות הברית לישראל הוא זה: נשיא לא יכול לכהן יותר משתי קדנציות!!!! נקודה. סוף פסוק. רק במדינת ישראל ראש ממשלה יכול לכהן יותר מעשר שנים. בעצם........ ראש הממשלה יכול לכהן על ימי חייו.

וירוס סיני לא ידוע / לא ברור, כבר אמרנו?

*************

יאיר נתניהו, הבן של, מתהדר בתעודת תואר ראשון במדעי הרוח והחברה והחוג המשני יחסים בינלאומים ובתוכנית הלימודים הרב תחומית.

נשאלות כאן מספר שאלות:
האם יאיר נתניהו השתתף בשיעורים או שהוא קנה את התעודה?
אם הוא קנה את התעודה אזי כמה שילם? האם הוא קנה אותה מכספו האישי ואם כן מאיפה הכסף שהרי הוא ידוע כלא עובד בכלל? או שמא קנה את התעודה בכספי משלמי המיסים, קרי: על חשבוננו?

וירוס סיני לא ברור, כבר אמרנו?

**************

כתב האישום נגד ח״כ דוד ביטן ממחיש שוב כי בלוק החסינות של נתניהו מורכב מהקואליציה המושחתת בתולדות ישראל.

רק רציתי להזכיר לכם.

**************

כידוע לכם או שלא, עד אוקטובר האחרון ביליתי בבית החולים כמעט יום יום בשל הקרנות נגד מחלת הסרטן, הקרנות אשר הצילו אותי מהמחלה הארורה.

הייתי עד לעבודה המדהימה של הצוות הרפואי בבית החולים שטופלתי, שלא יהיה ספק לרגע: עד היום אני מקיר ומוקיר את עבודתם הנהדת של הצוות הרפואי וגם של האחיות והאחים בבית החולים.

רק תמוה בעיניי מקרי ההתאבדויות של ארבע רופאים וסטאז'רים בבית חולים סורוקה שבבאר שבע בשנה וחצי האחרונות. שר הבריאות ליצמן חייב להתערב עוד היום ולחקור בעצמו את מקרי ההתאבדויות ולא באמצעות וועדות, שהן בעצם בזבוז כספים על חשבון משלמי המיסים שזה אנחנו.

וירוס סיני לא ברור / ידוע, כבר אמרתי?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים