טור דעה: על מצב פוליטי ועל אנטישמיות

לא בטוח שהאיחוד בין מפלגת "העבודה" לבין "מר"צ" יביא להם את מספר המנדטים הרצוי. גם ככה שתי המפלגות איבדו את היכולת להרכיב ממשלה. כל יושבי הראש שהיו בשתי המפלגות הללו איבדו / עיבדו את המפלגות ואת יכולתן המפוארת שהייתה לשתי המפלגות.

כמי שהצביע עבור שתיהן בעבר - פעם חטאתי והצבעתי עבור מר"צ ועד היום אני מכה על חטא - לא מרוצה מהמצב הפוליטי והאלקטורלי של שתי המפלגות. לא מרוצה בלשון המעטה. מצד אחד, אין לי בעיה עם יושבי הראש של שתי המפלגות - לעמיר פרץ יש זכויות שמגיעות לו אך לא מצליח לשכנע אותי כמו שפעם הצליח, לעומתו ניצן הורביץ הוא טוב כעיתונאי וכפרשן אך לא כיושב ראש - ומצד שני, כל מפלגות המרכז בעבר ובהווה, כולל כחול לבן, שותים ושתו להם את הקולות. כולם מבינים שהסכמי השלום, כביכול, עם הרשות הפלסטינית / אש"פ לא סיפקו את הסחורה.

בחירות סבב שלישי - אין לי אימון באף מפלגה ובאף פוליטיקאי, מצד אחד. לא להצביע בבחירות סבב שלישי זה חטא לעצמו בעצם לוותר על זכותי האזרחית והדמוקרטית להצביע והשפיע, מצד שני.
המצב כרגע הוא כזה שאף פוליטיקאי ואף מפלגה לא מצליחים לשכנע למה להצביע עבורם? אין מצב בעולם שאני אצביע עבור הליכוד והעומד בראשה, אם גדעון סער היה עומד בראשות הליכוד הייתי מוכן לשקול להצביע עבור המפלגה. אבל....... זה רק אם.

*************************
אוקריאנה; אלמונים חיללו אנדרטה לזכר היהודים שנהרגו בשואה.

דווקא בשבוע שהעולם מציין את יום השואה הבינלאומי. זה רק מוכיח שמדינות אירופה ואוקריאנה הן אנטישמיות. אין מקום לנסוע למדינות הללו.

לא מבין את הנהירה של הישראלים למדינות מזרח אירופה; אנחנו מבקרים שם כאילו לא התרחשה על אדמת אירופה שואת יהודים. אנחנו עם מזוכיסט מרביצים לנו וממשיכים לנסוע ולאפשר להם לתקוף אותנו.

אוקריאנה, מבחינתי, כמו גרמניה - אוסטריה - צרפת מוחרמת!!!!

****************************
כבוד הנשיא ריבלין,

אני מכבד את עשייתך ופועלך - אבל חייבים להודות שכל האירוע הזה הוא בדיחה עצובה. במיוחד כששורדי שואה מסוימים סורבו להגיע לאירוע ואחרים מבלים את ימי החורף הקשה הזה ללא חימום או אוכל. תקציב הפרחים בלבד יכול היה לספק כמה וכמה ארוחות לשורדי שואה רעבים. משהו השתבש בסדרי העדיפויות במדינה - וזה מטריד ומקומם.

מעניין אם אותם ניצולי שואה שיגיעו לטקס מקבלים את כל הזכויות שלהם כלכלית בריאותית ניידות ממקום למקום מהמדינה כל השנה כל הזמן כמו שצריך. או שהוזמנו כבובות ראווה מדברות כדי להגדיל את האגו של הנהגת ישראל מול העולם.

**************************

האנטישמיות, נרצה או לא נרצה, גואה ופושעת בכל העולם. זה המצב כיום. גם בארצות הברית של אמריקה בעידן של דונלד טראמפ. ולא יעזרו כאן טקסים ברוב הדר ויישפכו כאן כספים. לא יעזרו כאן שיעורי חינוך בבתי הספר. 
כשהחינוך מבית הוא אנטישמי והעוני גואה ופושע בכל מקום אזי האנטישמיות גואה.
כשהמנהיגות מעודדת את מצב העוני והרעב, אין פלא שהאנטישמיות גואה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים