משהו לא בסדר. איתי.

האם אתם מכירים את התחושה הזאת שאתם קשובים לגוף שלכם ואתם מבינים שבמערכת הפנימית של הגוף שלכם משהו לא בסדר??!!
ככה אני מרגיש מאתמול. משהו לא בסדר. אני לא יודע לשים את האצבע על משהו ספציפי. אין לי כאבים בכלל.
ובכל זאת....... במהלך על הלילה אלפונסו החתול שלי יישן ברדיוס של הבטן שלי ובסיום הלילה אף יישן בצמוד למפשעה שלי בין הרגליים שלי, שהרי חתולים מאוד רגישים ומאוד מבינים שקורה משהו.
רק לא זה שוב........
בבקשה......... רק לא זה שוב. אין לי את הכוחות לסבב נוסף.
(בסוף החודש אני אמור לבצע בדיקות דם כלליות לוודא שהכל בסדר).
אני לא היפוכונדר בכלל.
אני משתדל להיות חיובי. להאמין שהכל בסדר. ובכל זאת..........

****************

חודש עבר מאז שהתחלתי לעבוד במקום העבודה החדש ויש לי ספקות עצומים.

האוריאנטציה לא הושלמה. אני מרגיש שאני עובד על עיוור. עדיין לא מכיר את החדרים, כי לא בצעתי סבב חדרים על מנת לראותם. עדיין לא מכיר את כל הנפשות הפועלות במלון. שלא לדבר על לראות אולמות.

ורק לפני יומיים חטפתי צעקות על ככה שקיבלתי הנחייה ממנהל תורן לשחרר אורח מבלי לשלם כי הוא הגיע עם כרטיס אשראי לא שלו ומספרו רשום על פתק ושלא במבצע "ישרכרט". אחרי שיידעתי את כולם בהודעה בוואטצאפ, רשמתי את הסיפור בתוך ההזמנה וגם בלוג בוק של הקבלה. מבחינתי מנהל תורן הוא מנכ"ל מלון באותו זמן. גם אם הוא מבין בקבלה וגם אם הוא לא מבין. אם הוא נותן את ההנחייה הוא נושא באחריות העיקרית. ואני לא אמור להתווכח איתו ו / או לחלוק עליו. במיוחד שהוא לא כתב על זה בדו"ח מנהל תורן. (אני בא לעבוד. אני לא בא לעבודה ולא לעבוד). אני לא מתכוון להגדיל ראש מהסיבה הפשוטה: אני לא מנהל או סגן מנהל אני כולה אחראי משמרת שזה פקיד בסך הכל. אין לי סמכויות יתר כמו למנהל / סגן מנהל.

לא לקחתי את הדברים אישית אלא מקצועית נטו. אני גם לא מעוניין.

כשיש מנהלת שאין לה סורגים על הפה ויורה מבלי לחשוב....... אז זה די מערער.  ללא ספק.  והיא כולה בת 27/28/29, כך נראה לי.

טוב............
מעולם לא הסתדרתי עם מנהלות אלא עם מנהלים גברים, למעט שתיים: מנהלת אחת בלבד שהייתה גדולה ממני בשנה ונשארנו חברים עד היום, ומנהלת אחרת שהיא גדולה ממני בעשור והייתה לנו הבנה משותפת טובה גם מבלי לדבר.

כל המתח והלחצים הללו לא עוזרים לי בעליל......

וזה מחזיר אותי להתחלת הפרק הזה. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים