לא מתנצל

נכון, אני גר בבת ים מאז שאני זוכר את עצמי: יש לי זיכרון מגיל 4, שנת 1973 (עכשו אתם יודעים בן כמה אני).

נכון, אני גיי. זה משנה משהו למי שהוא??!!!
לא תראו אותי מסתובב בצורה פרובקטיבית בעיר. לא משתתף במצעדי הגאווה מהסיבה שאני לא מתחבר לכל המצעדים. נותן כבוד לכל אדם ואדם, באשר הוא.

זה שאני בת ימי לא תראו אותי עם גורמט על היד, כמו שהייתה בדיחה על הבת ימים בסוף שנות השבעים של המאה הקודמת.

לא חושב שאני צריך להתנצל על כל זה. אני גאה להיות בת ימי ואני גאה להיות גאה.

*************
זהו!!!!!

יש לי אישור רפואי פורמלי על אי גילוח. אני יכול לגדל זיפים / זקן בצורה מסודרת. שהעולם עכשו יתפוצץ, מצידי.

גם על זה לא מתכוון להתנצל. וגם לא מתכוון להצטדק.

הפנים שלי כמו הגוף שלי הם שייכים לי ולא למשהו אחר. לא מוכן שישלטו על הגוף שלי בכלל ועל הפנים שלי בפרט.
כל עוד הזקן / זיפים הם מסודרים לא צריכה להיות בעיה עם זה. מספיק פעם אחת שעברתי אונס קבוצתי ופגעו בי, גופנית ונפשית, לא מוכן שיפגעו בי שוב. לא עוד !!!!!!

************

גשם........

הרחובות רטובים.

הכי כייף כשיש גשם בחוץ להיות ביום חופש בבית עם כוס קפה טוב מתחת לפוך כשאלפונסו לידי, מול הטלוויזיה או עם ספר טוב. שכחתי מה זה להעביר יום כזה מבלי לעשות דבר וחצי דבר.

רק חבל מאוד ש.......... בבוקר איך שהתיישבתי הייתה הפסקת חשמל אצלי ואצל שתי השכנות שגרות בצמידות אליי. בעוד שבחדר מדרגות היה חשמל. הכל היה תקין בארונות החשמל הפנימיים והחיצוניים.
איכשהוא מצאנו במהירות ביום גשום שבחוץ חשמלאי שהסכים להגיע. מתברר, שאחת משתי השכנות הפעילה יותר מדי דברי חשמל ואחד מנתיכי החשמל נשרפו שזה השפיע עלינו. הוא החליף וחזר החשמל לשמחתנו.

אותה שכנה ואני הגענו למסקנה שאנחנו צריכים להחליף מספרי טלפון ניידים בכדי להיות בקשר. גם הרגישה בנוח לידי. לא ויתרתי לה כשהחשמלאי נכנס אליה לבית עמדתי בפתח הבית עם דלת פתוחה כל עוד הוא בתוך הבית שלה על מנת שלא יעשה לה משהו, חלילה וחס.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים