דודא


הבוקר קמתי עם........

1. דודא לנקות את המדפים מאבק עם סמרטוט לח ויסמרטוט יבש בחדר שינה, כולל את הספרים הרבים שיש לי. 2. חוסר שקט הבלתי מוסבר של פצ'וצ'ו.

יש לציין, שכעבור שעתיים וחצי לערך פצ'וצ'ו נרגע וגם המדפים והספרים נוקו. ואני אחרי מקלחת מהירה. 

יש ימים כאלה.

******************

השכן שלי ע' לא הלך לעבודה היום.

לא ברור לי למה. 

מאז שהוא רב איתי ביום כיפור, כך הוא החליט דווקא ביום הקדוש הזה, אנחנו לא מדברים. 

(ככה זה קורה כשיש שכנים טריפוליטאים שמנסים לשלוט על החיים של האחרים שהם בעלי תחושות השפלה שהם מכופכפים ביהדות מגרב).  

הוא היה הולך לעבוד בשיפוצים. כנראה, הסתיימה לו העבודה. ללכת לחפש עבודה אחרת הוא לא יעשה רק בגלל תחושת גאווה מטופשת.

אם אתם שואלים אותי אז יותר טוב לי שכל אחד מאיתנו בפינה שלו. אני לא מתכוון להתנצל בפניו הוא גם לא יתנצל בגלל הגאווה המטופשת שלו (כבר אמרתי את זה??): הפעם הוא עשה את הטעות. שיתמודד!!!! (רק אל תבקשו ממני להתנצל בפניו. בפעם הקודמת אני זה שהתנצלתי בפניו למה שאני אתנצל שוב רק בגלל שהוא בעל גאווה מטופשת?? הרשימה ארוכה למה לא להיות איתו שוב בקשר). 

*******************

תקופה לא קצרה הייתה לי דודא לפונצ'ו.

איכשהוא מצאתי באתר של "עלי אקספרס" וקניתי. אתמול קיבלתי אותו בנקודת איסוף הקרובה אליי לבית. מיהרתי חזרה לבית ומדדתי אותו ופשוט מדהים. כיבסתי אותו במכונה  ב- 20 מעלות והבוקר הורדתי מהחבל. 

הריני מוכן ומזומן להשתמש בו בימים הקרים.

(שימותו המרנינים למיניהם. במחשבה שנייה, שיחיו ויסבלו. תמיד יהיה לאנשים מה לאמר).

*******************

האם יש לי פרצוף של דדי שוגר?

למה ישנם אנשים שחושבים שאני חייב לקנות להם דברים על חשבוני וכביכול יחזירו לי את כסף הקנייה? שהרי אתם עובדים לכו תקנו, תזמינו דרך אתרים, כמוני.

היו אנשים שלאחרונה הציגו את עצמם כחברים, כביכול, שרק העזו לבקש ממני שאקנה להם דברים ומהר מאוד ניתקתי איתם קשר בכל דרך אפשרית. לכו תז..... אני לא דדי שוגר וגם לא פראייר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים