חרדת נטישה


פצ'וצ'ו התחיל בהתקפת חרדות שלו.......

ואני יכול להבין אותו כאבא שלו: הוא חושש שאני אעזוב, אנטוש אותו. ככל שהוא מתבגר (חודש הבא אנחנו חוגגים לו 12) זה יותר קשה. איך אני יכול לעזוב אותו אחרי 9 שנים (חודש הבא) ביחד?? בלילות הוא כבר לא מעיר אותי בכדי לקבל קופסת שימורים ואם אני קם לשירותים הוא מתעורר ומביט עליי. כשאנחנו הולכים לישון הוא נצמד אליי ליד שמאל המרוסקת ומלטף אותו המון עם היד המרוסקת ומחבק אותו (סוג של פיזיותרפיה ליד) עד אשר הוא נרדם. כשהוא מיילל רק שאני יוצא למבואה אני חוזר ומרים אותו הרבה על הידיים ומלטף אותו ומנשק אותו (כן, סוג של פיזיותרפיה כבר אמרתי?). טוב שהוא מאפשר לי להתרחץ בסוף יום. (אני לא מקטר בכלל, רק משתף). 

נו........... אחרי 9 חודשים בבית בגלל היד המרוסקת הוא התרגל לזה שאני בבית, למעט הפעמים שאני יוצא לטיפולי הפיזיותרפיה והרפואה המשלימה. כל הזדמנות אפשרית שאני בבית אני מדליק את ה - YOUTUBE על מוזיקה מרגיעה בשביל שנינו בזמן, האחרון התחלתי להקשיב למוזיקה סקוטית - אירית עם חמת חלילים מרגיעה.

על פי השכנים, טוב שהוא שקט שאני לא בבית ולא שומעים אותו בכלל.

מי שלא מגדל חתול בבית לא יודע וגם לא יבין על מה אני מדבר. זה ממש ילד.

********************

השבוע הולך להיות אינטנסיבי מבחינתי לכבי הטיפולים.

כמעט כל יום יש לי משהו לעשות, טיפול לעשות, בדיקת דם לעשות.

אני גמור מהמחשבה הזאת. רק מקווה שפצ'וצ'ו יבין אותי.

*********************

אומרים על פי תחזית מזג האוויר שהחל מיום חמישי הולך להיות גשום.

הפעם אני שמח כי אני הולך להשתמש בנעלי בית שהזמנתי דרך ALIEXPRESS שהן עם פרווה מבפנים. אחרי ששטפתי אותן וכיבסתי אותן ידנית כי היה להן ריח נוראי. הן כבר שבוע בחוץ מאחר והן לא התייבשו מבפנים עדיין. מקווה שמזג האוויר ביומיים הקרובים שחם באופן יחסית הן יתייבשו.

דרך אגב, האתר של ALIEXPRESS אני אמור לקבל עוד 3 חבילות מהם: חבילה אחת - 2 מכנסי טרנינג אותם בטוח שאני אצטרך לכבס לפני השימוש. חבילה שנייה - ארנק, כובע, צמיד. חבילה שלישית -  תיק צד לגבר. בטח יהיו כאלה שיצקצקו מאיפה הכסף? אז, קודם כל השתמשתי במבצעי יום הרווק הסיני והמחירים היו מצחיקים מאוד. מקווה מאוד שאקבל אותם כבר, אחת החבילות בדרך נקודת האיסוף.

********************

הקינאה - היא מחלתם של אנשים קטנים.

הפרגון - הוא מעלתם של אנשים גדולים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים