הכוח לרפא



בסוף כל יום כל אחד מאיתנו ראויי לבן אדם שיבוא ויגיד : התגעגעתי אלייך כ"כ היום ......
בסופו של דבר כולנו רוצים את הבן אדם הזה שייתן לנו להרגיש געגוע שלא ראינו אותו וממש התגעגענו
לחבק כל כך חזק ולהגיד כמה שאני מתגעגע אלייך, לחום והאהבה שלך, לרצות לראות אותך ולא רק בסוף היום. לשמוע מה קורה איתך ולדעת שאתה בסדר.
להתגעגע לבן אדם שקרוב אלייך זה רק מראה כמה הוא חשוב ואהוב שלך.
אני מרגיש געגועים ורוצה להרגיש גם שיש מישהו שמתגעגע לראות אותי לחבק הכי חזק.
הגעגוע יכול לשרוף את הלב אבל רק בזכותו אתה יודע למי מגיע להיות בלב.

******************
אחת הבעיות הכי גדולות של אנשים זה האמונה שמי שפגע בהם הוא זה שיכול לרפא אותם, אתם מבינים זה לא נכון. אם מישהו ישבור לכם את היד רק רופא יכול לטפל בכם. הכוח לשבור עצם בגוף לא שווה לכוח לרפא, כי כידי להרוס צריך פשוט אגרסיה וקצת כוח, וכידי לרפא צריך זמן ידע נסיון ועבודה קשה.
כשאתם קוראים את זה ככה, אתם מסכימים איתי שזה מוזר שאנשים הולכים למי שפגע בהם בנסיון לקבל טיפול רופאי לנשמה. ואתם שואלים את עצמכם למה זה קורה, התשובה לזה פשוט והיא מתחלקת לכמה חלקים. חלק ראשון אנחנו מאמינים שהכוח לפגוע שווה לכוח להרפאות. אנחנו מאמינים שלעומק של הפציעה הנפשית שלנו שום אדם אחר לא יגיע ולא יבין. אנחנו מרגישים שנכשלנו בלהגן על עצמו, ובעקבות זה הביטחון האהבה הערך העצמי שלנו נפגע, עד ידי כך שאנחנו מוכנים לתת את עצמנו אפילו לבנאדם שפגע בנו כי על עצמנו אנחנו לא סומכים. עכשיו כשאתם יודעים את זה תקחו את עצמכם בידיים ותעיפו מהחיים שלכם אנשים שעושים לך רע, כדי שסוף סוף תתחילו תהליך של ריפואי אמיתי.

******************
את לא מתקשרת אליי, אני מבין.
לא רוצה להיפגש איתי, גם מבין.
את לא מתגעגעת אליי, גם מבין אותך .
כבר לא חושבת עליי, גם את זה אני מבין.
כבר לא אכפת לך ממני, גם מבין אותך .
אני מבין אותך ולא דוחף את האף שלי לחיים שלך !
אבל שאת תראי אותי עם מישהי אחרת
אני מקווה שגם את תביני אותי !

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים