פשוט לתת שירות

שלשום הייתי במרפאת כאב שבראשון לציון......

אחרי טיפול בפיזיותרפיה ריפוי ועיסוק. לא תיארתי לעצמי שבסוף הביקור במרפאת כאב אני אראה כוכבים באור יום והכאבים שארגיש ביד המרוסקת יימשכו במשך יומיים וגם לא אוכל לישון בלילות ללא משככי כאבים.

הרופא מומחה לכאב, ד"ר שטיין ארנולד - על פי ד"ר גוגל - הוא מנהל מרפאת כאב בבית חולים "וולפסוף" - הגיע באיחור של חצי שעה, לא טרח אפילו להתנצל בפני הפאציינטים (אנחנו) שישבנו בחדר ההמתנה. וכשהתחיל לקבל כל פאציינט היה אצלו בממוצע 20 - 30 שעה, כשזמן טיפול צריך להיות עד 10 דקות. ממש רתחנו מעצבים.

כשנכנסתי אליו לא טרח להקשיב לי היה בתוך המחשב כל הזמן, כל הזמן שאל שאלות ולא אפשר לי לענות, לכשעצמו זה מאוד עיצבן נורא. באיזה שהוא שלב הוא קם ניסה לכופף לי את היד בכל מיני זוויות עד שממש צרחתי מכאב. בשלב מסויים גילית התנגדות שייגע בי.

(גבר סטרייט לא מסוגל לעשות 2 עד 3 פעולות ביחד).

הממצאים: "בידיים אין בצקת. אין שינוי בצבע או טמפרטור. אין אלודיניה או היפראלגזיה. אין שינויים בשיעור, ציפורנייים או הבדלי הזעה. יש הגבלה משמעותית וכואבת בתנועות המרפק בכל המישורים. הגבלה בשורש כף היד וחוסר סגירה של אצבעות. הגבלה כואבת בכתף שמאל בעיקר בהרמה אבדוקמציה ותנועות סיבוביות. לדעתי לא מתקיימים כרגע קריטריונים ל - CRPS, אך יש תסמונת כאב בעיקר של כאבים מכניים עם מעט מרכיב נוירופתי שמתבטא בהגבלות תנועה קשות וכואבות. ממליץ טיפול פיזיותרפי ושיקומי אינטנסיבי לשיפור טווחי התנועה בכתף, מרפק ושורש כף יד." כמו כן, הוא ממליץ לעשות מיפוי עצמות ולהגיע אליו לביקורת בעוד כ - 4 חודשים (ממשש אגיע אליו לביקורת אחרי התנהגות שכזאת!!!!!). ובנוסף נתן לי רשימת כדורים לשיכוך כאבים שכוללים מרכיבים של קבוצת אקמול (אני רגיש לכל מרכיבים של קבוצת אקמול ופניצילין ברגע שאני נוגע או נוטל כדור מתפתחת לי פריחה בכל הגוף והלשון מתנפח לי) למרות שאמרתי לו כמה וכמה פעמים שאני רגיש אליהם, שאת המרשם אני צריך לבקש מרופאת המשפחה שלי.

זאת, קרי: רופאת המשפחה שלי, דרשה לקבוע לי תור טלפוני בהתאם לחוות דעת שלו. עד עכשו לא נתנה לי מרשמים לתרופות שלא כוללות את המרכיבים של קבוצת אקמול.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים