לשתות מים בששון



אחרי מצב רוח מלנכולי שהיה לי אתמול.........
השתפר לי מצב הרוח שלי........ במקצת...........
רק מעדכן............ (אם זה מעניין מי שהוא או מי שהיא).
****************

ביום רביעי השבוע עליי להתייצב בפני וועדה רפואית כירוגית - אורתופדית של ביטוח לאומי.
וזה בכדי לקבוע לי אחוזי נכות.
אני הולך לשם בלי חששות וגם בלי ציפיות וזאת על מנת לא להתאכזב כמו שהיה לי לפני שנתיים וחצי. הולך לבד בלי שום עורך דין ובלי ליווי: התאכזבתי אז. אשתדל להיות הכי טבעי שבעולם. הכי אמיתי שבעולם.
*****************

מוצא את עצמי בימים האחרונים שותה הרבה מים..........
לא רק בגלל החום והלחות אלא בגלל שהתחלתי בהנחיית הרופאים לשתות תוספי מזון (וימין C + ויטמין D) וגם ברזל. פשוט לאפשר לכל החומרים להתמוסס טוב בגוף ולפלוט החוצה את השאריות וככה לנקות את מערכת הגוף.
מה גם שלשתות מים זה חשוב וזה מועיל מאוד.
בכדור משכך כאבים שניתן לי במרפאת כאב אני לא ממהר לקחת מתוך החלטה שאם אני לא אוכל להתמודד עם הכאבים אזי אני אקח.
זה גם ככה ידחוף אותי להפחית את כמות שתיית הקפה שזה ללא ספק מעולה.
******************

 "לעולם אל תשכח
מי עזר לך
בזמן שכל 
השאר הביאו
תירוצים"

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים