זה יקרה יום אחד

זה יקרה לכולם יום אחד......

בעוד שנה או שנתיים. אולי מאה שנה , אדם חשוב מאוד ידפוק על דלתך , אדם מקומי נחוץ מאוד .
הוא לא ישאל מי עשה וכמה, עם מי שכבת, עם מי חילקת מיטה. תמיד יהיה שם ולא רק יאמין והעיקר לחכות......
הוא לא ישאל על אופי קשוח, והוא לא יעז להשתנות יותר, הכל באחד: בעל חבר ומאהב.....
קפה יתבשל במדרון חלקלק........
הוא יבין את היופי של המחשבות שלך, ושתיקה של עיניים אוהבות...... הוא יראה את כל ההיגיון שבך, ויחבק אותך חזק יותר הפעם.....
הכל מגיע באופן כל כך בלתי צפוי, כאילו נדלקים אורות בעולם, אנשים פשוט מוצאים אותך.....
זה יקרה לכולם יום אחד.
ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט‏

**********************

שלום הומופובים לא יקרים בכלל,

קורא את כל מה שהולך ברשת בימים האחרונים ורוצה לספר לכם, שנמאסתם עלי ברמות של גועל.

הייתי בזוגיות עם בן זוג שהיה בארון - מודה באשמה: זה היה קשה מאוד - זוגיות נורמלית מאוד שהסתיימה ממזמן כי הבנתי שזה שבצורה הזו לא יכולנו להמשיך, למרות שדיברנו על אימוץ ילדים.

אציין שהחיים שלי הם רגילים ו"נורמליים" – אומנם עם מינוס בבנק לא גדול, אני עובד בעבודה רגילה ואני חי את חיי כגיי מקצועי, לתפארת מדינת הלהט"ביסטן, יש לי חברים מהממים ואפילו סטרייטים, שעוזרים לי לתלות תמונות כשיש צורך, כי בכל זאת אני גיי וזקוק לגבר שייקדח לי חורים בקיר. ובקיצור – אני לא זקוק לאישור שלכם על אורך החיים שלי.

נמשיך לצעוד בגאווה בכל רחבי הארץ כקהילה גאה, כן גם בירושלים עיר הקודש וגם בראשון לציון. בשנה הבאה בבת ים.

הייתי ממשיך לשרת בצבא אם לא הייתי מגיע לגיל שמשחררים (גיל 40) ובדרגת ר"סל , לשלם מיסים, אמשיך לדאוג לחברים שנסעו עשרות אלפי קילומטרים מכאן, אמשיך להילחם בכם עד חורמה - עד שנקבל שוויון מלא בכל אספקט של החיים.

ונראה לי שלא הבנתם מה זה שוויון, אז אני אסביר כי אתם די טיפשים. יש חוק פונדקאות לזוגות הטרו, אז בדיוק כזה. אתם יכולים להתחתן אחד עם השני, אז בדיוק כזה. אתם הולכים יד ביד ברחוב מבלי לחשוש שירביצו לכם, אז בדיוק ככה. פשוט, אה?

אז צאו לי מהחיים, אני לא זקוק לאישור מכם אמשיך לצעוק את זה בכל הכוח עד שתצאו מחיי.

********************

הגוף, המראה החיצוני, לבחון, לשפוט, להסתכל, ושוב להסתכל, להתנשא, להוריד חולצה במסיבה, בים, בפייסבוק, באינסטגרם, הפוזה, לעשות רושם, הסייקל, מי בכלל מסתכל מה יש בתוך הקנקן?, השרירים, הפחמימה אוי הפחמימה, לפתוח את הגריינדר, את האטרף, את הטינדר, לסנן, שוב להתנשא, לחשוב שאתה יותר טוב מכולם, להסתכל על אנשים מלמעלה, הדימוי העצמי, הסמים, הסקס המזדמן, כבר שכחת מה זה סימן שאלה מרוב שהשאלות מובנות מאליהן, נייד, ממוקם, מה אוהב, השטחיות, אוי השטחיות, המסיכות, המסיבות, השקרים, הבגידות, חוסר הנאמנות - זה הרי ברור, הזמינות, הזילות, הזלזול, אתה במלחמה כל הזמן, גאווה הם קוראים לזה, מה קובע מה אתה שווה? אתה? הם?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים