יודע מה אני שווה



מספר תובנות שהגעתי אליהן בחמש - שש שנים האחרונות:

1. אני לא מתיימר להשתנות או להתאים את עצמי לחברה!!!!!
אני לא יודע לשקר ולחייך חיוכים שיקרים!!!!!!! אני חי עם עצמי טוב מאוד: עם
היושרה שלי, עם חוסר האהדה וההבנה ליציאה למועדונים כאלה או אחרים. עם
הכנות המקצועית שלי (נכון, יש לי ניסיון ויש לי ידע והבנה מהירה מבחינה מקצועית
שאף אחד לא יוכל לקחת אותם ממני). אני לא מתכוון וגם לא התכוונתי להתנצל:
הפסקתי ממזמן להתנצל. לכל מי שלא מתאים לו יודע מה לעשות.
2. היו אנשים בעבר הלא רחוק שהאשימו אותי בגאווה וביוהרה עצמית. אותם אנשים
אינם יותר ברשימת החברים שלי יותר. אותם אנשים היו מחפשים אותי רק בשביל
טובות הונאה בשביל עצמם. זה לא מתאים לי בכלל, לאורך החיים האישי והמקצועי
שלי. לזה אני אומר להם: אתם סובלים מהיוהרה והגאווה האישית שלכם.
אני לא מרגיש להתנצל!!!!!
איך אמר פעם שר החינוך לשעבר וראש הממשלה דהיום נפתלי בנט, שאינני נמנה על תומכיו ומצביעיו? "מפסיקים להתנצל".
אני יודע מה אני שווה, מבחינה אישית, חברתית ומקצועית !!!!
מי שרוצה להיות חבר או חברה שלי בגלל מי שאני מוזמן להישאר.
מי שלא רוצה להיות יודע היכן הדלת נמצאת רק אל תחסמו אותה.

**********************
בתאריך 3 באוקטובר 2019 היה הטיפול הקרנתי האחרון שלי, אחרי סדרת טיפולים ארוכה מהגהנום.

הצורך לשתף את השנתיים האחרונות היוצאות דופן הללו הוא גדול וקשה לי מאוד לתאר במילים את רכבת ההרים המשוגעת, ומתקשה למצוא מילים מתאימות ומדוייקות.

רוצה להגיד שסרטן הערמונית הוא כזה שניתן לטיפול ב92 אחוז מהמקרים ובמידה וגילית אותו בזמן. גילוי מוקדם זו לא סיסמה, זה מציל חיים, זה החיים עצמם.

תמשש את עצמך, לך לבדיקה פעם בחצי שנה- שנה ואל תזניח את הגוף והבריאות שלך אף פעם.

גילוי מוקדם יכול לחסוך כל כך הרבה סבל, סבל אמיתי, סבל עמוק וכואב, אימה והיסטריה, טירוף ועוד מילים שעדיין מבחינתי לא מצליחות לתאר את הדבר הזה.

היום אני יכול להגיד שלצד הכאב, הסבל, הפחדים והקושי יש גם אור וטוב. הסרטן שהגיע (וגורש) לימד אותי המון, קירב אותי אל עצמי, חיבר אותי לעצמי, הבהיר לי, חידד לי, נתן לי עוד נקודות מבט, נתן לי את הזכות לדעת שאני יכול וחזק וגם חלש וגם פגיע וגם וגם וגם ולא רק, ולא בלבד.

לא, הסרטן הוא לא מתנה, לא עבורי בכל אופן. על מתנות כאלה הייתי מוותר. אבל הוא בא, בלי הזמנה, בלי התראה, והיום אני חזק יותר, חכם יותר, מוכר לעצמי יותר, נעים לעצמי יותר, חי יותר.

לכו להיבדק, זה מציל חיים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים