יש בי אהבה


אני אוהב את אלה שטוענים ש...............

אני קוטר!!!!!!

אם לא מתאים לכם למה אתם מתנחלים אצלי במבואה של הבית שעות על גבי שעות כאילו אין לכם מה לעשות בחיים שלכם?
(זה מתייחס לשני המינים, למרות שכתבתי בלשון זכר).
תעשו לי טובה וגם לאנושות: תגזגזו!!!!! צאו לי מהחיים!!!!!!!! גם ככה אתם לא עזרתם לי בחודש - חודש וחצי הראשונים מאז שנפגעתי. רק הבטחתם ולא קיימתם. ברחתם.

גם ככה יש לי לב טוב, כן מותר לי להתגאות ולהשתחצן בזה. אז אל תנצלו את זה. היום אני יותר חכם ומעיף מחיי אנשים כמוכם.
אני לא רוצה אותכם בחיי: אל תביאו לי אנרגיות שליליות. גם אל תבכו לי על כך שמנצלים או מנסים לנצל אותכם.

*********************
בין האפל לנסתר
בעולמנו המר
אומרים שיש עוד תקווה
קוראים לזה אהבה
ומחכים לבואה

בין האתמול לעתיד
בין האוצר לתחתית
אומרים שיש עוד תקווה
קוראים לזה אהבה
ומחכים לבואה

בין הבלבול לאסון
תדעו שיש פתרון
קוראים לזה אהבה

בין הזיוף לאמת
בין כל מה שחי למת
ישנה אהבה

יש בי אהבה
והיא תתעורר ותיגע
יש בי אהבה
והיא תנצח

בין השפיות לשינה
בין הילדות לזקנה
אומרים שיש עוד תקווה
קוראים לזה אהבה
ומחכים לבואה

בין האתמול לעתיד........


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים