אחרי שהכל נאמר


על מה לכתוב בפרק ה - 501 שלי?

מה כבר לא נכתב בכל ה - 500 הפרקים בבלוג שלי שנפתח בשנת 2015? כתבתי כמעט על הכל וקצרה היריעה רק מלהזכיר את הכל. היו פרקים שריגשו. היו פרקים שגרמו לכולם לצחוק, לבכות, להזדהות. היו פרקים זועמים. היו פרקים מרגיעים. 

בסך הכל בלוג שהוא בעצם יומן אישי שמשקף נכונה.

אני גאה על כמות הקוראים בכל הזמנים יותר מ - 22,000.

לא אשקר ולא אכחיש שאני מאוכזב שעד עכשו לא זומנתי לאחת מתוכניות האירוח ולדבר עליו (כנראה אני לא מספיק ידוען או לא מספיק חתיך עם קוביות בבטן, לא התיימרתי להיות כזה אני יודע שאני יפה באישיות שלי וזה מספיק בהחלט).

אז בכל זאת על מה לכתוב שכבר לא נאמר?

*****************

‏ישנם עיתונאים שאני לא מסוגל לשמוע אותם בגלל שהם לא עושים את עבודתם נאמנה,קרי: מכניסים את דעותיהם הפוליטיים בתוך הדיווחים,פרשנויות שלהם. אם אתם לא מסוגלים לשמור את דעותיכם לעצמכם אז תפרשו. עבודה עיתונאית חייבת להיות א-פוליטית. נקודה.

לתשומת לב ‎איילה חסון, עמית סגל, רינה מצליח. קחו דוגמא מעיתונאים ששומרים על דעותיהם הפוליטיות קרוב לחזה, כמו: ‎ניר דבורי, יואב לימור, אוהד חמו. אותם עיתונאים שחייבים להביע את דעותיהם הפוליטיות בדיווחים שלהם: נמאסתם!!!!! לכו הביתה!!!!!

*****************

משפט ישן הולך ככה:
״בגלל מסמר שנפל הסוס איבד פרסה.
בגלל שהסוס איבד פרסה הוא נפל ושבר את רגלו.
בגלל שהוא שבר את רגלו השליח לא הצליח לשלוח את ההודעה בזמן.
בגלל שההודעה לא הגיעה בזמן, הפסדנו במלחמה...״

לפעמים הדברים הקטני שנראים לנו כי הם הכי לא חשובים ורלוונטיים הם החשובים ביותר ויש להם משמעות גדולה!!!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים