יום לוחמני



הבנתי ש.............

1. אתם ואתן רואים.ות  בי ליצן, מה שאני לא. כן תתפלאו.

2. אני לא פסיכולוג של אף אחד ואחת. אני פסיכולוג של עצמי. כמו שאני מתמודד עם 

    הדברים שלי גם אתם.ן יכולים.ן. שהרי אף אחד ואף אחת מאיתנו לא ריצ'ארד גיר

   


או ג'וליה רוברטס.

3. אם אתם.ן לא מתכוונים.ות לעזור לי אל תבטיחו לי. המוטו שלי: "פחות דיבורים ויותר 

    מעשים". מוטב שתאמצו את המוטו הזה.

4. אל תצפו שאני אתנהל על פי חייכם. אני יודע מה טוב לי ומה לא טוב. כמו שאתם.ן 

    יודעים מה טוב ולא טוב לכם.

5. ממזמן הפסקתי להתנצל על חיי, על מי שאני ומה אני. זכותי לנשום את האוויר כמו 

     שזו שכותכם.ן

6. אם אתם.ן לא מתכוונים להיות בשבילי כשאני צריך אותכם.ן אל תצפו להיות שאני

    בשבילכם.ן כבר העפתי מחיי שחשבו שאם ישמרו על קשר איתי אחת לחצי שנה 

     אזי הם חברים שלי.

7. גם לי מותר להיות ביצ'ית, כל עוד זה לאינטרסים שלי. 

******************

היום בדרכי לטיפול במרפאת עיסוק וריפוי באוטובוס נעצה בי עיניים אישה שעלתה תחנה אחריי.

למזלי הרב זה היה עד לתחנה הבאה שבה ירדתי.

מיהרתי להוציא את האבן נגד עין הרע אל מול העיניים שלה.

*******************

גם לי מותר להיות לוחמני.

יש ימים כאלה כמו לכולנו.

התכוונתי לכל מילה שלי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים