תהיו עצמכם


צ'וצ'ו בימים האחרונים בהיסטריה.......

כל עוד אני בבית והוא יישן לו בחלון הגדול של החדר ואני בסלון פתאום הוא מסתער מהחלון כאילו אוחז אותו אמוק ומתחיל ליילל כשהוא חושב שאני יצאתי או עזבתי אותו. לצערי הרב, אני לא יכול להרים אותו על הידיים בגלל היד המרוסקת אך אני משתדל לרדת על הברכיים או לשבת על הכורסא ואז הוא נרגע כשהוא מתחכך בי ומתלטף...........

עד לפעם הבאה...........

******************

אתמול הייתי בטיפול ריפוי ועיסוק.

כל פעם שאני אחרי טיפול יש התקדמות בהפעלת שורש כף היד............. התקדמות איטית הייתי אומר אבל בטוחה. לא אשקר וגם לא אכחיש עדיין סובל מכאבים נוראיים בכתף. היום, הכאבים עברו לזרוע שבגלל זה נאלצתי לקחת כדור לשיכוך כאבים באמצע היום וללכת לישון......... גם ככה הייתי עצבני כעוס שלא הוסיף לי לכאבים אלא החמירו אותם...........

כשהתעוררתי כעבור שעה וחצי הסתערתי על הבית וניקיתי אותו כאילו אין מחר וכאילו אין כאבים. אפילו הורדתי אבק וניגבתי את המראות בבית, את האסלה ואת הכיורים בבית.

(בלילה בכיתי אל תוך הכרית מהכאבים כשאף אחד לא שמע אותי. העיקר אמא שלי עדיין אומרת לי שאני משחק אותה עם הנפילה ועם הכאבים: שהפלתי את עצמי בכוונה.)

*******************

כשלאדם יש זיכרון סלקטיבי תזהר ממנו!!!!! הוא מניפולטר גדול!!!!

******************

כל אחד כאן הוא מיוחד!!!!!!

תהיו עצמכם.......

בלי מסכות וגינונים,

מי שאוהב אותך..........

יאהב אותך בטוב וברע........

גם כשאתה עני או עשיר......

אם אתה מובטל או מנהל.......

מי שאוהב מהלב........

יאהב אותך בכל מצב.......

בלי אינטרס!!!!!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים