זו צוואתי


מאחר וברצוני לערוך צוואה, ולהביע את רצוני האחרון בדבר כל שייעשה ברכושי לאחר מותי ובמידה והניתוח שעליי לעבור לא יצלח:

לפיכך אני אלטלף ישראל, מרחוב דוד רמז 6 בת ים, מצווה בזאת, בדעה מוגמרת וללא השפעה בלתי הוגנת עליי מצד כלשהו, ומרצוני הטוב והחופשי, את מה שייעשה ברכושי לאחר מותי כמפורט להלן:

1. אני מבטל בזה, כל צוואה אחרת שנעשתה על ידי בעבר, אם נעשתה, ומורה כי כל צוואה שעשיתי אי פעם, פרט לצוואה זו, 
    בטלה, מבוטלת, וחסרת כל תוקף.

2. צוואתי זו תעמוד בתוקף כל עוד זו לא תבוטל בצוואה חדשה.

3. הנני מצווה כי כל רכושי ישמש בראש ובראשונה לתשלום הוצאות קבורתי וחובותיי.

4. הטיפול בחתול האהוב שלי צ'וצ'ו יועבר לטיפולו המסור של חברי הטוב שהוא כמו אח בשבילי תמיר רסקין.

5. כל חלקי בירושה של אבי ז"ל יוחזר חזרה לאמי שתבדל לחיים ארוכים ובריאים.

6. אני מצווה בזאת להיקבר בבית העלמין בת ים - חולון קבורה באדמה ולא בקיר.

7. אחרי חודש אבלות אני משחרר את משפחתי הקרובה, קרי: מעגל ראשון, לא לשמור שנת אבלות ולאמירת קדיש כל חודש.

8. אני מצווה בזאת שאין להצמיד את שמי לאחד מהאחיינים שלי.

אני מצהיר בזאת שכתבתי את הצוואה הזאת בצלילות דעת, ללא השפעה, כפייה, בלתי הוגנת עליי מצד כלשהו ומרצוני הטוב והחופשי. וזאת ובמידה ולא אקום או אתעורר מהניתוח השני של יד שמאל.

על החתום,

(חתימה דיגיטלית)

אלטלף ישראל

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים