מה בסך הכל צריך בן אדם?



שלושה וחצי חודשים אני בבית מאז שריסקתי את היד...........

לא רואה את האור באופק............

היד לא חזרה לתפקד ב - 80% או 85% לפחות..........

המטפלת בריפוי ועיסוק שלי לא מעוניינת לגעת בי בגלל שישנן שתי חוות דעת שונות - ביצוע ניתוח ולא לעשות פיזיותרפיה עד אז, מצד אחד, שאני סובל מ - CRPS מצד שני. כך וכך אני נאלץ להילחם במערכת המשומנת והאטומה של קופת חולים "מכבי - שירותי בריאות" שזורקים אותי מאחד לשני ולא מסייעים לחולה שמבקש טיפול מקצועי. נכון לעכשו, עליי לקחת חוות דעת נוספת וגם פה עליי לבזבז זמן בכדי להגיע לרופא מקצועי. כשאני אומר "לבזבז זמן" הכוונה שאני לא מקבל טיפול ליד. זה מתסכל............ זה מעצבן............ זה מקומם...........

אני כבר שוקל לקחת טיפולי רפואה משלימה, קרי: דיקור סיני או טווינא או כל טיפול אחר אם וכאשר במכון הפיזיותרפיה לא מוכנים לגעת בי, למרות הנחיית הרופא השני. פאקינג הנחיית רופא. אם הוא החליט את ההחלטה שלו משמא הוא קיבל על עצמו את האחריות.

(רופאת המשפחה שלי אפילו לא יכולה לעזור לי ולהפעיל את כובד משקלה, או שלא רוצה בכלל. גם זה מעצבן, מתסכל, מקומם.)

התיסכול שלי נובע מזה גם מתקופת ההתחלה של סרטן הערמונית לפני 4 שנים. גם שם נלחמתי ונלחמתי בכדי לקבל את הזכויות שמגיעות לי, את ההכרה כחולה סרטן. הפעם ביטוח לאומי לעומת קופת החולים שלי פועלים יותר מהר על מנת לספק לי את הזכויות שלי, יותר מהר ממה שחשבתי. וזה מקומם. 

אתם זקוקים לדוגמא נוספת? בבקשה: אני מתקשר למוקד ללא הפסקה של "מכבי שירותי בריאות" ואני מציין בפני המוקדנית שענתה לי - אחרי 20 דקות המתנה על הקו - שאני מעוניין לתאם תור לרופא מומחה למרפק במסגרת שב"ן לשם חוות דעת שנייה. לטענתה אי אפשר לתאם דרכם ואני צריך להתקשר לשני מספרי טלפון שנתנה לי על  מנת לתאם מולם את התורים. מתברר שאחד מהרופאים שניתן לי טלפון לא מומחה במרפק והשני הוא מומחה בכתף. מעבירים אותי למרכז מידע שלא עונים יותר מעשרים דקות.

שלחתי מייל כועס להנהלת קופת חולים "מכבי". נראה אם יחזרו אליי, אם בכלל.

(תכלס ככה מתנהלות כל קופות החולים בארץ. אף אחת מהן לא מושלמת).

תכלס............. שמתי לב שכבר התחילו לצאת לי שערות לבנות בשיער מכל הלחצים הללו.

מה בסך הכל ביקשתי? להיות בריא ולחזור לתפקד.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים