לא להיות אני


ילדות יפה כמו שהיו רוצים

גני שעשועים, סודות קטנים

להשתלב בלב העניינים

להיות הכי קרוב לכולם

רואה הכל מבין הסורגים

זה בגללי, זה רק אצלי

להיות הילד שתמיד מרגיש

חצי חבר חצי מאויים

לך תגיד את מה שהם רוצים לשמוע

ומשהו לא עובד לי

התיק הזה כבד לי

שנים אני נלחם לא להיות אני

מי שיבחר ישנא אותי גם ככה

ואמא מתפללת

רק להציל ת׳ילד

שנים אני נלחם לא להיות אני

מי שיבחר יאהב אותי גם ככה

אני לא טוב בלתת הסברים

ולהסתיר מה שרואים

אז מנהל שיחות עם הגלים

הזהות שלי טובעת בים

כל הרחובות היו ריקים

כמו חדרים בלב שלי

איך בחיים האלה לפעמים

רק חיות מבינות בני אדם

לך תגיד את מה שהם רוצים לשמוע

ומשהו לא עובד לי

התיק הזה כבד לי

שנים אני נלחם לא להיות אני

מי שיבחר ישנא אותי גם ככה

ואמא מתפללת

רק להציל ת׳ילד

שנים אני נלחם לא להיות אני

מי שיבחר יאהב אותי גם ככה

**************

אמא שלי בהיסטריה.

איך אני אמור לחיות? מדוע אני לא לוחץ על ביטוח לאומי? מאשימה אותי שאני נהנה לשבת בבית ולא יוצא לעבודה או להסבה מקצועית.

כמה שאני מסביר לה שהכל במדינה הזאת היא פרוצדורה וסחבת אחת גדולה. באיזו שלב אמרתי לה שאין מנכ"ל לביטוח לאומי והיא יכולה להגיש מועמדות למנכ"ל את המוסד לביטוח לאומי.

לא משנה לה שהגוף שלי עדיין בסטרס ולא מומלץ להוסיף עליי סטרס ועצבים היא ממשיכה עוד ועוד ועוד ועוד. אתמול בלילה נהייה לי פלאשבק מהשנים שאבי היה בחיים והיא שיגעה אותו מעל ומעבר. העצבים, הלחץ שהיא גרמה לו פשוט זה מה שגרם לו להתמוטט ולמות. האם היא רוצה את זה לגביי גם כן? אני לא רוצה למות מוקדם.

החלטתי:

אני לא איצור איתה קשר. וגם אם היא תתקשר אני לא אשתף אותה בכלום. נמאס לי כל הלחצים הללו. את רוצה להיות בהיסטריה תהיי, בבקשה. אני לא רוצה להכיל אותך יותר, לא במצבי אם את לא יודעת להכיל אותי. אף אחד ואף אחת לא דואג לבריאות שלי גם לא היא.

גם ככה, היא לא מקבלת את עצם היותי גיי. היא מאשימה בעצם זה שאני גיי בכל מקרה בריאותי שהיה לי ויש לי. העיקר היא טוענת שהיא אדם נאור.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים