לא ליצן



אל תבטיחו אם אתם לא מתכוונים לקיים.

אל תעזרו אם אתם לא מתכוונים לעזור מתוך כוונה טובה.

נמאס לי מהבטחות שווא.

לכו לכנסת הפרלמנט הישראלי שם מקומכם אם אתם מבטיחים הבטחות שווא.

נמאס לי מצביעות לשמה.

*****************

אתמול ננעלתי בבית ולא יצאתי אחרי ש..........

התעצבנתי על מכבי שירותי בריאות על אינפורמציה שגוייה שאני מקבל - טלפונים לרופאים מומחים למרפק כשהם בעצם מומחים לכתף ועוד אני מקבל מהמזכירות שלהם נזיפות על כך - על חוסר הקשבה והעברה אחד לשני מבלי לפתור את הבעיה, תלונה, בקשה. כבר לא יכולתי להכיל את כל זה שלחתי תלונה להנהלת מכבי שירותי בריאות ועד עכשו לא קיבלתי תשובה מהם.

בנוסף לכל זה, אמא שלי החליטה להיות בהיסטריה כלפיי ולא הפסיקה עד כדי כך שכבר התחלתי לצרוח, לבכות ולהגיד לה: "לא אכפת לך ממני, תשבי את על הטלפונים, שהיא תעשה את השיקולים. גם ככה את רוצה להרוג אותי בטרם זמני. למי כואב? לך או לי? אם אין לך להגיד תובנה כלשהיא אל תתקשרי אליי." ממש התפרצתי בבכי שכל השכונה שמעה אותי. לא רציתי לשמוע אף אחד, לא רציתי לראות אף אחד. ממש החשכתי את הבית. השכן שלי הבוקר אמר לי שלא הבין מה קרה. פשוט לא רציתי בטעות להוציא את העצבים שלי על זר.

אמא, את שמה לב שמצבי הנפשי לא טוב קומי בואי אליי, שבי איתי, תני לי חיבוק. גם אם לא נדבר תהיי אתי. תהיי אמא ולא קיר או אדם זר לי.

אסותא אפילו הציעו לי תורים למומחים רק מאמצע חודש הבא והלאה, וזה גם אחרי שאמרתי עשרות פעמים מומחים למרפק ולא כתף.

בסוף החלטתי לקבל חוות דעת שלישית מרופא פרטי ולהיפרד מסכום של 1000 ש"ח וזה יהיה מחר.

כשאני נזכר בכל מה שעברתי אתמול הכל התחיל לצוף לי, הן בעצבים והן בבכי.

******************

אני מעדיף למות כבר מאשר לחיות.

גם ככה אתם מקטרים שאני נושם לכם את האוויר.

גם ככה אני מוקצה מבחינתכם בגלל שאני גיי ואני לא משעשע אותכם.

אתם לא מבינים שאני לא ליצן וגם לא התיימרתי להיות כך.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים