פרסונה נון גרטה


האם אני לא יודע להעריך את החברים שלי?

מדוע ישנו אותו "חבר" שמתיימר להיות "חבר" וחושב שהוא מכיר אותי ומרשה לעצמו לפגוע בי מילולית כל שני וחמישי?

מדוע אותו איש מרשה לעצמו להכריז עליי ש - "צריכים לאשפז אותי במחלקה סגורה של אברבנאל"? מי הסמיך אותך להחליט על כך? שהרי גם אתה מסובך עם עצמך, מסתבך עם המשטרה על סוג של הטרדה וצווי הרחקה.

שהרי לא ראיתי אותך פיזית מגיע ומסייע לחבר בשעת מצוקה ואתה עוד מכריז על עצמך חבר על אמת ושאתה אוהב אותי כחבר, כאח. אתה לא אוהב אף אחד ואף אחת חוץ מעצמך ואתה חושב שהשמש זורחת לך מהתחת השעיר שלך. לך תלמד מחבר משותף של שנינו שכל פעם הייתי צריך את עזרתו - וזה היה נדיר - עם כל מחוייבויות שלו היה מגיע לסייע לי וזה היה בכיוון ההפוך.

אם היית מכבד אותי לא היית מתקשר כל שני וחמישי בשיחת וידיאו בוואטצאפ כשאתה בשירותים ומראה לי את איבר מינך, למה אתה חושב שמעניינת אותי החבילה שלך? אם אתה לא יודע לכבד אותי אז אל תצפה ממני לכבד אותך. ואתה עוד צועק, תוקף, אותי מילולית.

אתה חסום אצלי בכל דרך אפשרית. אין על כך סליחה ומחילה. שלא תעז להתקשר אליי בחסום. אל תשלח לי מסרים דרך חברות וחברים כי לא אתייחס אליהם. מצידי אתה לא קיים יותר. אני מצטער שהכרתי אותך.

אם הדברים הללו יגיעו אלייך אתה תבין שהם מיועדים אלייך. בכוונה לא נקבעתי בשמך וגם לא באות הראשונה של שמך. 
בגללך אני בורר מאתמול אנשים ולא נותן להם להתקרב אליי.

על אפך ועל חמתך רק 3 חברות וחברים המשותפים שלנו יישארו קרובים אליי כי אני אוהב אותם נורא מה עוד שיש בינינו הבנה מלאה, כנות והתחשבות הדדית. אני יודע להעריך ולכבד אותם ואת דעותיהם וזה הדדי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים