האם אתה מקשיב לי?

האם אתה שם בשבילי?

האם אתה מקשיב לי?

האם אתה מוכן?

אני נמצא בתקופה מבלבלת.........

אני צריך עוד דעה.......

אני צריך חיזוק שאכן אני עושה את הצעד הנכון.

תהיה שם בשבילי כמו שאני בשבילך.

**************

לחצי שכבר לא שלי.

רציתי להגיד לך שיושבים עלי כמה דברים,שאלות שאני לא מסוגל לשאול אותך ולכן אני כמו סתום יושב וכותב לך בלי אומץ לשלוח לך הודעה,

אבל זה לא המטרה,

המטרה היא השאלה שלא נותנת לי מנוחה,

האם אתה בכלל חושב עלי? כמו שאני חושב עליך.

האם אתה מתגעגע כמו שאני? כי אין לך מושג כמה הגעגוע הזה הורג אותי .

כל פעם זיכרונות מציפים אותי, הפעמים שהיית מנשק אותי ברוך ומסתכל לי בעינים ,

הפעמים שהיית מחבק אותי חזק ולא עוזב .

הפעמים שהיית מדגדג אותי עד שכבר לא נשאר לי אוויר,

הפעמים שהיית מספר לי את החוויות שלך מהצבא בכזאת התרגשות, הפעמים שהיית משתגע איתי עד השעות הקטנות של הלילה

הפעמים שהיית עושה איתי אהבה עד שכבר לא נשאר כוחות בגוף, הפעמים שהיית מקשיב לחפירות שלי, למרות שהיית חוזר גמור משבועיים מפרכים,

הפעמים שהיית מנסה לאלתר איתי ארוחות בשעות לא שעות, השיחות הקטנות שלנו שהיו יכולות להפוך לימים ולילות .

הריבים שהיו הופכים לסרט רומנטי מהסרטים, הרגעים שהייתי יכול לשים עליך את הראש וכל הדאגות היו נעלמות .

בסופו של דבר, אם הייתי יודע שזה יגמר, הייתי מנצל כל רגע ורגע איתך ולא מבזבז אותו לשניה על דברים לא רלוונטים.

אז לחצי שכבר לא שלי אני כל כך אוהב אותך

אבל........

היום אני מחליט לשחרר אותך.

ייתכן שזו קריקטורה של ‏‏נחש‏ ו‏טקסט שאומר '‏הכוח בכל לאחוז לפעמים נזק יותר עושה T להרפות מאשר‏'‏‏


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים