כשאוהבים באמת.....

אז מה שהוא הלך, אולי בעצם מגיע לך יותר טוב
אז מה הוא פשוט ברח בלי לומר מילה, אולי הוא לא האדם שאתה לא צריך בתוך חייך...
אז מה שהוא לא מתייחס אלי מספיק, סימן שאתה לא מספיק חשוב ויש לו דברים חשובים ממך...
אז מה שהוא מדבר עם עוד נשים וגברים, זה רק אומר כמה שהוא ״בן זונה״...
תזכור משהו? יום יבוא ואתה תודה לי...
לעולם אל תשכח שכל אדם שנכנס לחיינו אנחנו רק לומדים ממנו וחכמים יותר...
אתה כל כך מסור מגיע לך מישהו שידע לתת כמוך,
תזכור שלא הכל לנצח החיים לפעמים באים ללמד אותך דברים חדשים ואפילו להיות חזקים יותר...
אז מה שהוא הלך, יום יבוא והוא ישלח לך עושה ויחפש אותך ואתה? כבר תהיה במקום אחר בחייך, אנשים לפעמים נזכרים להעריך מאוחר,
יבוא היום ותבין את הכל ותהייה בשבילך יש המון אהבה בעולם...
מאמי? אנחנו חיים בעולם שצריך לחיות בו: ״עם אצבע על ההדק״,
לעולם אי האפשר לראות את גבול התהום בפנים, ולכן תמשיך לחיות בחיינו היפים כמו חיית טרף.
שחרר את פחדייך ותן ״לכאב למצוא כאבים״
תזכור שהעולם כל כך יפה ונרחב, שחרר את העבר ותחייה את החיים היפים, מאמי אתה חופשי....
חופש? זה ואווווו!!!! אתה הבעלים של עצמך,
זה הזמן שלך לראות עולמות יפים יותר, מלמדים...
מאמי ליבי איתך ליבי מבין את כאבך, אבל שחרר ברגע שמשחררים ולומדים להעריך את עצמו חיינו יפים יותר..
תזכור שהחיים שלנו כמו גלגל מסתובב
תהנה מהלבד בהכל יש יתרונות בחיינו ותאמין שהאושר האמיתי יבוא בזמן שלו...
תן חיוך לעולם, צא לעולם.

*****************

כשאוהבים באמת,

מוחלים בקלות.

לא מחפשים מי אשם,

ולא עושים תחרות,

אלא מנסים לראות איך להתחבר יחד,

גם אם הוא טועה והיא צודקת,

וגם אם היא טועה והוא צודק.

כשאוהבים באמת,

אין צורך לריב,

כי יכלים להבין אחד את השני ממבט,

כי אתם מרגישים את הלב של השנייה.

זה לא אומר שלא יהיו מחלוקות,

ולא יהיו עליות וירידות,

אך האהבה תמיד נשארת,

נאמנה.

כשאוהבים באמת,

אין צורך לפגוע בשני,

ואין צורך לזרוק הערות עלבון לשני,

כי אם אני אוהב אותה,

אני רוצה שיהיה לה טוב,

ואם אני אוהבת אותו,

אני רוצה שיהיה לו טוב.

כשאוהבים באמת,

הם נהפכים "לבשר אחד",

והוא "אוהבה כגופו ומכבדה יותר מגופו"

והיא "חכמות נשים בנתה ביתה".

כשאוהבים באמת,

השכינה שורה ביניהם,

ואפילו מים רבים,

לא יכבו את אהבתם,

ונהרות לא ישטפוה.

כי ככה זה,

כשאוהבים באמת.

ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏אדם אחד או יותר‏, ‏אנשים עומדים‏‏ ו‏טקסט שאומר '‏באמת, כשאוהבים מוחלים בקלות.‏'‏‏

47 תגובות

*****************

אני לאט לאט קם מתחזק מהכאב שהשארת בי אני עוד מתגעגע אבל זה יעבור אני ילמד לחיות עם הכאב אני לא מצפה לשיחה לבוקר טוב ללילה טוב גם ככה לפני שחתכת את הקשר לא היית כבר שם בשבילי ואני היום בשביל עצמי קמה מתחזק כי מגיע לי את הטוב ביותר הטעות שלי שלא נתתי לעצמי לגעת בכאב שלי בלב השבור שלי ואני נותן לעצמי את הזמן להתרכז בכאב בעצמי ולנסות להצמיח ממנו משהו טוב.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים