יום העצמאות הפרטי שלי


הזמן: יום העצמאות 73 למדינת ישראל.

שנה שעברה לא חגגנו ברחובות משום שהיה סגר בגלל הקורונה. בעצם, מי חוגג בערב כל כך עמוס וכל כך צפוף? בשביל מה ללכת להתמנגל ביום העצמאות? אני אישית מעדיף להיות בבית מול הטלוויזיה ולצפות בסרט טוב או אפילו להשלים שעות שינה שחסרות לי. 

מבחינתי, השנה זה יום העצמאות מיוחד בשבילי.

וכי למה?

השנה הזאת שנאנסתי ללכת לעבוד כמאבטח בגלל חל"ת ופיטורים מהמלון שעבדתי בו וכעבור 11 חודש עזבתי את מקום העבודה שבו עבדתי כמאבטח בטריקת דלת ועם מספר תובנות:

1. לא להאמין לאף אחד ואחת.

2. אני מלונאי בנפשי ובגופי.

3. עולם האבטחה לא מוכן לקבל עובדים שהם גייז.

4. עולם האבטחה לא מוכנים לקבל עובדים שהם מחלימים ממחלת הסרטן.

5. תושבי חולון בכלל וג'סי כהן בפרט לא אנשים מתורבתים בעליל.

6. שיניתי גישה וצורת דיבור לאנשים.

****************

עברו שנתיים מאז שהתגלה אצלי מחלת סרטן הערמונית ברמה בינונית.

תודה לאל שתפסתי בזמן את המחלה ועברתי טיפולים שחיסלו את המחלה. זכיתי בהזדמנות שנייה לחיים. יכולתי גם למות. כנראה הקדוש ברוך הוא החליט שהוא עדיין לא רוצה אותי לידו. לא שאני הולך לקרוע את העיר עכשו ואת כל המועדונים. לא שאני הולך ל - XXX בלי שום אבחנה.

פשוט.........

לשמור על עצמי יותר ויותר. להרבות בשתיית מים יותר, מה שלא היה בכלל לפני גילוי המחלה. להעריך חברים וחברות טובים שעמדו ועומדים לצידי: לצערנו אין הרבה כאלה.

ביום, שתוצאות בדיקות הדם שעשיתי לקראת סיום ההקרנות, הגיעו והראו שצלחתי את המחלה לא היה מאושר ממני בכל העולם באותו יום. המגמה הזאת ממשיכה לה כל הזמן בשנתיים האחרונות. יש לי עוד שנה לביקורת, מעקב.

זה היה יום העצמאות הפרטי שלי.

****************

בטקס הדלקת המשואות אתמול בערב דיברו הרבה על הצוות הרפואי שעבד ימים כלילות ונאמר להם "תודה רבה" אחת גדולה.

אכן........

אני מסכים עם התודה רבה הזאת ויותר מזאת.

הצוות הרפואי שטיפל בי בבית חולים באותה תקופה - הרופאים וצוות מכון הרדיותרפיה - נתנו את הנשמה ואת הלב בכל מובן.

לכן............

ד"ר גל קרן - פז, ד"ר דוד סריד, ד"ר יסמין נתן - עוז, יאנה מלמן, סימי מיכאלי, שלומי טיארי ועוד רבים מצוות מכון הרדיותרפיה תודה רבה לכם מכל הלב. נכנסתם לי מתחת לורידים ולעורקים.

*************

למי אין פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם?

הערב, לפני מספר שעות, פנתה אליי מי שהיא דרך הפייסבוק שביקשה להיות חברה שלי בפייסבוק. כששולחים לי בקשות לחברות בפייסבוק אני זהיר פי שניים כי אני רוצה לדעת מי השולח או השולחת. לרוב אלה פרופילים מזוייפים או פרופילים שמובילים לאתרי סקס. שאלתי אותה האם אנחנו מכירים? ענתה לי שלא. הייתה לי הרגשה לאן השיחה עלולה להוביל והבהרתי לה מראש שאני גיי. ואז היא הופתעה. לטענתה, אני נראה דתי בתמונות אבל היא אוהבת את הכל. ואז שאלה אותי האם אני חרמן? מאחר והתחלתי משמרת והבנתי מראש לאן כל זה מוביל עניתי לה שאני לא מעוניין לנהל איתה שיחה מה גם שהיא מטרידה אותי באמצע העבודה.

חסמתי אותה במיידי.

עד כמה אנשים יכולים להיות חצופים?

יום העצמאות ה - 73 למדינה הוא גם יום העצמאות הפרטי שלי שאני יכול להיות ישיר, פוגעני, שהלב והפה שלי שווים. לא שומר בבטן.

תתמודדו!!!!!!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים