רק בריאות - מה שחשוב באמת!!!!!!


 השעה 01:18 בלילה. בעבודה.......

מתפתל מכאבים באזור האוזן השמאלית שמקרין לכיוון הלסת השמאלית של הפה......... כל רעש, תזוזה, ציוץ מעצים את הכאבים.

רק לפני שעתיים התחלתי את המשמרת ואני כבר מתפלל לסיומה ומתלבט האם להוציא בקבוצה של העבודה שאני מבקש החלפה למחר (יום שבת) למשמרת ערב? אין לי ברירה, אצטרך לבקש את ההחלפה ולרוץ למוקד הרפואי חירום של "מכבי" בבוקר על מנת לקבל טיפול. למען האמת, לתומי, הכאבים מלווים אותי כבר מספר ימים אך לא יחסתי חשיבות כל כך: אמרתי שזה אפקט שאיבת שעווה מהאוזן שמאל שלי מלפני שבוע וזה יעבור......... כנראה טעיתי......... עוד בבית הרגשתי בכאבים אך חשבתי לתומי שהם יחלפו להם, אך ללא הועיל.

הכאבים גורמים לי לא להיות מפוקס בכלל.

(חבל שלא לקחתי אופטלגין. מצד שני, אם הייתי לוקח זה יגרום לי להיות ישנוני בעבודה וזה לא מתאים לי. כשמצד שלישי, לא רוצה להתרגל למשככי כאבים).

שונא את ההרגשה הזאת שלא מרגישים טוב.

רוצה רק לשים את הראש על הכרית ולקחת כדור לשיכוך כאבים ולישון. פשוט לישון.

***************

אני חייב להפסיק להיות גיבור.

אני לא אקבל על זה עיטור של עובד מצטיין

או......

עיטור העוז

או.....

עיטור המופת.

משאית הצל"שים נתקעה בירידות מירושלים.

אני כל הזמן שוכח שמערכת החיסונית שלי חלשה, עדיין, ואני משקיע את עצמי מעל ומעבר בעבודה. רק שאני אצטרך לשים ברקס כשזה נוגע בבריאות שלי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים