ככה פתאום באמצע החיים


פתאום......

ככה פתאום באמצע החיים.......

OUT OF THE BLUE........

כשהתחלתי לאיים בהתאבדות היו כאלה שהתחילו להיזכר בי.

נו שויין...... נו באמת.....

תעשו לי טובה!!!! באמת!!!!!!

כשאני צריך עזרה אמיתית ואתם מחליטים באמת לעזור לי ושולחים לי כמויות אוכל שמתאימים לשלושה ארבעה ימים. באמת תודה רבה.

רק שתדעו: חלקו תרמתי לאחרים עם ברכה עבורכם כי אסור לי לאכול אוכל מסחרי, כגון: נקניקיות (אומנם אני נושך כריות אבל בכל זאת), סוגי פסטות, ירקות (כמו בצל) ופירות שגורמים לי גירויים באזור הסרטן, וכיוצא בזה. 

(כשנשאלתי על ידכם מה אני צריך בדיוק נתתי לכם רשימה מדוייקת של מה בריא לי ומה לא. אז למה לא להיצמד לרשימה?).

אז בכל מקרה תודה רבה.

במקום שתשלחו אותי להחליף את המוצרים עם החשבונית תחשבו לעשות חוויה מתקנת אולי?

תבואו תגידו לי שאני חצוף....... כפוי טובה......... סבבה!!!!! בפעם הראשונה, שנייה, סתמתי את הפה ותרמתי את יתרת המשלוח אבל בפעם השלישית כבר חסתי עליכם ועל כספכם. תעריכו גם אתם את זה שהערתי והארתי לכם.

*************

במשך שנתיים האחרונות מאז שאני נמצא במעקב בגלל מחלת הסרטן, אני מרגיש שאני מבורך על כך שזכיתי בחיי ושקיבלתי הזדמנות שנייה.

לכן עליי לשמור ולהישמר. תרתי משמא. בכל מובן המילה.

גם שנפלתי השבוע על הפנים ושפשפתי את הפנים שלי עד זוב דם כשהלכתי רגלית לרופאה כללית בגלל דלקת באוזן ואז איבדתי את שיווי המשקל שלי בהליכה, באיזו שלב.

(אני כבר שוקל לחזור לענוד אבן כחולה כשרשרת על צווארי בגלל העין הרע).

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים