תרבחו ותסעדו


יום שבת, החג השני של פסח.

ראשית, תודה לאל על סיום החג ועל סיום אכילת המצות.

שנית, עבר כמעט שבוע מאז אותו יום ראשון, חג ראשון של פסח, עם מה שקרה לי בעבודה בקניון עם נושא המוניות.

מי שרוצה למצוא עבודה חלופית מוצא!!!! במילים אחרות: מי שרוצה לעבוד באמת מוצא!!!!!! 

תודה רבה לקדוש ברוך הוא שמצאתי תוך יומיים עבודה חלופית בענף שרציתי לעבוד, בשכר יותר גבוה מהשכר שהייתי מקבל בענף האבטחה, היחס יותר אנושי מאשר הייתי מקבל בענף האבטחה הן מהצוות שעובד איתי כולל ההנהלה והן מהאורחים.

נכון, בזמנו כשלקחתי את העבודה באבטחה זה היה משום שלא רציתי לשבת בבית שנה ולקבל דמי אבטלה / חל"ת. רציתי לעבוד. היו לי ועדיין יש לי הוצאות. השיקול היה נכון בזמנו, רק שלא ידעתי..............

עד כמה נושא האבטחה פרוץ. היחס מזלזל כלפיי האנשים שעובדים באבטחה.

***************

רק עצוב לי מאוד שאלה שעבדו איתי, למעט שניים, בתחום האבטחה בקניון ניתקו איתי קשר.

לא מתקשרים. לא מעודדים אותי, בידיעה שאני צודק לגבי כל מה שקרה איתי כשפירטתי בפרק הקודם שהעלאתי ("ימים סוערים" ב - 31 במרץ 2021).

חשבתי לתומי שאלה הם חברים. עם חברים כאלה אפשר להגיע לגיהנום.

***************

לכל מי שחוגג הערב את המימונה תרבחו ותסעדו.

שתהא לנו שנה טובה ומתוקה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים