הרגע שבו הבנתי

                            


עכשו הפנמתי.

עכשו הבנתי.

הבנתי והפנמתי למה אמא שלי אמרה שלי אמרה להפסיק לפרסם, לשתף את כל העולם ואחותו בגיל שלי, במה שאני הולך לעשות. "ישנם אנשים רעים שמייחלים לרע לצד השני".

אחרי הפרק הזה אני מפסיק לפרסם את מה שאני הולך לעשות. אני מפסיק לשתף.

וגם אם ישנם אנשים שמתיימרים להקשיב ולתת עצה טובה הם בתוך תוכי ליבם מקללים אותך ומאחלים לך "את כל הטוב שבעולם". לעזור בעצה טובה, ריאלית, לעזור לך בעזרה של אוכל או כסף הם ממש לא יודעים.

במילים אחרות............

99% מהאנשים חושבים שהשמש זורחת להם מהתחת. באותם 99% נכללים גם אלה כאלה שיכולים להיות אבא ואמא שלי בגילאים שלהם.

****************

לפני מספר ימים העלאתי סרטון שבו דיברתי על המצוקה שלי.

האם משהו או מישהיא התייחסו לסרטון הזה? רק אחת. בעצם...... היה גם בחור שיותר דיבר דיבורי סרק מאשר הציע עזרה. האישה הציעה משלוח של אוכל. כשתכלס, אני זקוק לא רק לאוכל אלא גם עזרה במלחמה שלי לקבל את הכסף מאותו קניון מקולל. אני זקוק גם לכסף לשלם שכירות.

אבל............

למי אכפת?

לאותו חבר שהציע לי לעבוד בעבודות ניקיון, מלצרות, וכיוצא בזה - מה שלא הצלחתי בנערותי, בבגרותי אני אצליח עכשו בזיקנתי? חוצמזה, מי ירצה להעסיק משהו בניקיון שהוא חסר המלצות? מי ירצה להעסיק מנקה כשאין לו כסף לאכול, תרופות? 

ואני לא מחפש תירוצים.

כל אלה שדיברו איתי במשך השנים בדברי מתיקות כשברגע האמת לא הראו את עצמם וגם לא הציעו עזרה ברגע האמת.

אז...........

GIVE ME A BREAK

תשחררו אותי מעולכם, אם אתם לא מסוגלים להיות חברי אמת אל תהיו בסביבתי. 

אל תתקשרו אליי!!!!!!

אל תשלחו לי הודעות בוואטצאפ או במסנג'ר!!!!!!!!!!!!!!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים