רסיסים


לא רואים בעיניים רק קופצים לאש

מה כבר רצינו לבקש לקבל ולתת מה שיש להחזיק בידיים כל יום שעובר תמיד הוא ככה ממהר אני איש מאחר רק בלילות עולים קולות שאלות אבודות מחפשות תשובה מה שעוד לא בא רסיסים למה זיכרונות נמסים כמה שאני לא כיסיתי, זה נכנס לי בתריסים אין על מי לשים את הראש גם אם לא שברתי, שילמתי לך תמצא על מי לכעוס אין אוויר בשמיים איך אפשר לנשום הכל תקוע במקום אבל עוד לא הפסקתי לחלום אז קפצתי למים כי צריך לשחות במים לא רואים דמעות במים ישקעו חולות שזוכרים רק בלילות עולים קולות שאלות אבודות מחפשות תשובה בקרוב זה בא רסיסים למה זיכרונות נמסים כמה שאני לא כיסיתי, זה נכנס לי בתריסים אין על מי לשים את הראש גם אם לא שברתי, שילמתי לך תמצא על מי לכעוס שאלות אבודות מחפשות תשובה ועכשיו זה בא רסיסים למה זיכרונות נמסים כמה שאני לא כיסיתי, זה נכנס לי בתריסים אין על מי לשים את הראש גם אם לא שברתי, שילמתי לך תמצא על מי לכעוס

https://www.youtube.com/watch?v=fwY4EJRM7ak

****************

עולים על טיסה, כמה את מהממת במעיל שלבשת במיוחד בשבילי כל מה שאני רוצה זה להרגיש קרוב אלייך או שאני משתגע גם בארץ רחוקה איתך אני תמיד בבית לא צריך לומר מילה אני רוצה ליפול על הברכיים נשבע שלעולם לא נעזוב ידיים בכל לילה תבחרי כוכב מהשמיים והוא יהיה שלך רק שלך זוכר ת'לילה ששתינו יין התעוררנו הפוכים אחרי הצהריים לא הצלחתי להוריד ממך את הידיים, אני שלך רק שלך איך בלי מטרייה פספסנו רכבת וגשם בחוץ במיוחד בשבילי כל מה שאני רוצה זה להרגיש קרוב אלייך או שאני משתגע גם בארץ רחוקה איתך אני תמיד בבית לא צריך לומר מילה אני רוצה ליפול על הברכיים נשבע שלעולם לא נעזוב ידיים בכל לילה תבחרי כוכב מהשמיים והוא יהיה שלך רק שלך זוכר ת'לילה ששתינו יין התעוררנו הפוכים אחרי הצהריים לא הצלחתי להוריד ממך את הידיים, אני שלך רק שלך, רק שלך אני רוצה ליפול על הברכיים נשבע שלעולם לא נעזוב ידיים בכל לילה תבחרי כוכב מהשמיים והוא יהיה שלך רק שלך, רק שלך זוכר ת'לילה כששתינו יין התעוררנו הפוכים אחרי הצהריים לא הצלחתי להוריד ממך את הידיים, אני שלך רק שלך, רק שלך

https://www.youtube.com/watch?v=LMwzLJK2rqg

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים