גאווה ודעה קדומה

אירוע הגאווה בבת ים יתקיים ביום שלישי הקרוב (2.7) בשעה 17:00 במדשאה שברחבת העירייה. המארגנת של האירוע היא חברת מועצת העיר, קטי פיארסקי - מורג, מטעם מר"צ.

מיותר לציין, שחברת המועצה הנ"ל לא טרחה להזמין אותי לאירוע הנ"ל למרות שלטענתה האירוע הנ"ל אינו בחסות העירייה אלא במימון פרטי שלה. שזה בסדר עד פה. 

אבל.......
להזמין את ראשי "הגל הגאה" הצעירים זה בסדר. מבחינתה.
תרשו לי להבהיר כאן משהו, חשוב בעיניי;
לפני 7 שנים בבחירות לראשות העיר כשקטי פיארסקי מורג התמודדה לראשונה למועצת העיר היא הגיעה לביתי בכדי לבקש את תמיכתי בה מתוקף היותי פעיל היחידי למודעות, שיוויון, סבלנות וסובלנות עבור הקהילה הגאה בעיר. אף הוכרזתי על ידי כמה עיתונאים כמנהיג של הקהילה הגאה בעיר.

לפני שנה כשהיו שוב בחירות לראשות העיר כעבור 5 שנים צצו להם כמה גורמים שרצו להיבחר למועצת העיר תחת הטיקט "נציגי הלה"טבים של בת ים", לכשזה עצמו זה בסדר, אבל אף רשימה לא רצו אותם כמו שלא רצו אותי ברשימה של צביקה רובין, מי שהתמודד למועצת העיר בבחירות האחרונות ונחל מפלה. אף אחד ואף אחת מהקהילה הגאה בעיר, אלה שבארון ואלה שמחוץ לארון, לא התייעצו איתי בכלל.
אני זה שהתראיינתי בגלוי בפנים חשופות בשלושה עיתונים שונים בשלושה ראיונות שונים. אני זה שכתבתי טור אישי לרגל חודש הגאווה באותו זמן. אני זה שאויימתי על ידי גורמים דתיים וחרד"לים שבעיר, כולל השחתת דלת ביתי. ועוד פעולות שעשיתי בשטח, כולל פעולות הידברות עם גורמים דתיים אחרים. בעוד שאותם "נציגי גל הגאה" לא עשו רבע ממה שעשיתי. זכיתי להבטחות שווא מחברי מועצת העיר לפעולות הכרה בקהילה הגאה.

עכשו, חברת מועצת העיר פיארסקי - מורג רוצה לפעול לטובת הקהילה הגאה אחרי שנבעטתי מכל גרמי המדרגות האפשריים ואחרי שחליתי במחלת הסרטן? גם חברת מועצת העיר פיארסקי-מורג - ששוב בבחירות האחרונות לראשות העיר ולמועצתה זכה בקול אחד בלבד כמו בבחירות הקודמות - הבטיחה הבטחות שתפעל למען הקהילה הגאה לפני 5.5 שנים ולא עשתה כלום.

ראשי "הגל הגאה", באשר אתם ואתן באם קיימים ומוחשים ובני אדם, אם יש שכל בראשכם, אל תיתנו יד לאירוע המשפחות והילדים שזה כביכול אירוע גאווה וסבלנות למען הקהילה הלה"טבית בעיר. האירוע לכשעצמו הוא בכדי להאדיר את שמם של חברי המועצה בעירייה בכדי להתברג ברשימה הארצית של מפלגתם על חשבוננו ועל חשבונכם.

ובאותה נשימה, מספר שאלות לראשי "הגל הגאה" בבת ים:
1. מי אתם?
2. מה פועלכם בתחום הקהילה הגאה בבת ים?
3. מדוע קולכם לא נשמע מאז האירוע המצומצם שהקמתם לפני שנה?
4. איפה הייתם במשך 9 שנים האחרונות שפעלתי בעיר בנושא? מדוע ברחתם ממני כאילו הייתי נגוע?
5. איך אתם מסבירים את העובדה שאף מפלגה על נציגיה בעיר לא רצו אותכם ברשימה שלהם? כמו          שלא רצו גם כן, עיין ערך: צביקה רובין.
6. מה ההסבר שלכם על הבריחה מהעיר של להט"בים לטובת העיר הגדולה (תל אביב) מהסיבה שלהם      שהם חוששים וחוששות לחייהם בגלל אופי החרדי - דתי של העיר? מה התוכניות שלכם להחזירם          לעיר?

יש לציין, שהמשטרה הגישה רשימת דרישות מחמירות לאבטחת "אירוע הגאווה בבת ים" בשבוע הבא, שייערך ברחבה מחוץ לעירייה: גדר גבוהה בגובה של 2 מטרים ומאבטחים עם מגנומטרים, ועוד ועוד. ברגע שהועלו דרישות של המשטרה מיד קפץ אוהדי חזקי, מנכ"ל האגודה למען הלהט"בים, באומרו: "אנו רואים בחומרה רבה את התנהלות המשטרה בבת ים, ששכחה את תפקידה לאפשר מחאה אזרחית לגיטימית. הקהילה הגאה לא תישאר בארון בבת ים או בכל מקום בארץ. נפעל ביחד עם האגודה לזכויות האזרח והפעילים המקומיים בכל הדרכים החוקיות לקיים את אירוע הגאווה בבת ים".
אוהד חזקי, כשאני פניתי אלייך מספר פעמים מתוקף תפקידך לא נענתי. היום בדיעבד אני מבין: כי חשבת לתומך שאני איזה סטוקר. איזה פרובקטור. חשבת לתומך: מה לי שאני בן 20+ ול גבר גיי בן 40+? מילה אחת טובה לא אמרת עלי בשנה האחרונה מאז שחברי "הגל הגאה" פרצו על כך שפרצתי את הדרך עבורכם, אפילו בסיכון חיי וחיי משפחתי שבעיר. מה אתה יודע על מה שקורה בעיר? האם הסתובבת בעיר ודיברת עם כל חברי וחברות הקהילה, הדגש על "כל"? איזה שיעורי בית עשית בנושא?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים