ראו הוזהרתם: האדישות הורגת !!!

חברה אדישה, אנחנו. עובדה.

עולים לאוטובוס בשעות המוקדמות של הבוקר ויש תיק פתוח לא ליד הבעלים. הנוסעים המעטים באוטובוס כביכול לא שמים לב לתיק הפתוח. לנהג האוטובוס לא אכפת בכלל וטוען כשאני צועק שיש תיק פתוח ללא הבעלים "מה אתה רוצה שאני אעשה?" אחר מספר שניות מגיע הבעלים וטוען בתוקף שאין חפץ חשוד בתיק ועל מה המהומה? רק שהוא לא מבין באיזו מדינה אנחנו חיים שהרי במדינה שממנו הוא בא לא היו פיגועים, כביכול.
ולנהג יש לי שאלה: האדישות ששלטה בך - באיזו מדינה אתה חי? ואם האוטובוס היה מתפוצץ רק בגלל התיק הזה האם גם אז הייתה נשאר אדיש, אם בכלל הייתה נשאר בחיים?

למען הסר הספק, יש לי חברים שהם נהגי אוטובוס שהם מנוסים ויודעים את עבודתם וגם מודעים לבעיית החפצים החשודים ודווקא הם יודעים מה לעשות בנידון.


מקרי האונס, הטרדות מיניות והחפצת נשים וגברים כאחד מתרבים יותר ויותר. מה לעשות גם אני הייתי קורבן לאונס קבוצתי ולחרם כיתתי ושכבתי. אני מבין טוב מאוד את הנשים ואת הגברים שמתלוננים על כך. מטרידה אותי המחשבה שהגברים שאונסים ומטרידים לא מבינים את חומרת מעשיהם. אני ממשיך לטעון: אונס זה אונס זה אונס !!!!! הטרדה מינית זו הטרדה מינית גם אם היא מילולית!!!!!


כשמנהיג המדינה מבקש מחבריו להמשיך לחדש לו את מלאי השמפנייה הורודה שלו, מבלי בושה. כשמנהיג המדינה לא יודע ולא מכיר בעובדה שעורכי דינו ויועציו הקרובים, שלא לדבר על שהם קרובי משפחתו, מנהלים משא ומתן על צוללות ועמלות גדולות לכיסיהם, מבלי בושה. כשהמנהיג מנסה להפוך את מדינתו שלו מדמוקרטיה לדיקטטורה כמו טורקיה ואין אף מתנגד או מתנגדת לכך. הדוגמאות עוד רבות. תומכיו מאשימים את מתנגדיו בסמולנות (שגיאת כתיב מכוונת) ובחוסר הגינות כלפי המנהיג וגם לא מבינים את חומרת מעשיו - אבוי ואבוי לנו. תומכיו מאשימים את מתנגדיו שרואים במנהיג המדינה כאויב - שזה ממש לא נכון בעליל!!!! תומכיו מאשימים את מתנגדיו שלא נותנים לו כבוד - אממה??? אנחנו כעם וכחברה שכחנו שכבוד לא דורשים, כבוד נותנים!!!! עד עכשו המנהיג לא הוכיח את עצמו כמנהיג ולא החליט החלטות נבונות וחכמות בשביל עמו. בזמנו שאותו מנהיג היה שר אוצר וזה העביר חוק שישראלים החיים בחו"ל 30 / 40 / 50 / 60 שנה ומגיעים לארץ חייבים לשלם מע"מ כחוק - דבר פופוליסטי מאוד. ואותם ישראלים שמגיעים להתארח בארץ מקללים כל יום וכל רגע את ההחלטה הזו. אז למה לכבד אותו אם הוא "גונב" כסף מכיסיהם של אותם ישראלים שחיים בחו"ל ולא רק בארץ?


נשים בהריון עומדות באוטובוס ולא נותנים להן לשבת, אנשים בגיל הזהב עומדים באוטובוס כשהצעירים יושבים ומתעסקים באייפון שלהם ולא נותנים להם לשבת באוטובוס.

כל אחד דואג לעצמו. כל אחד רואה את עצמו. לכל אחד לא אכפת מהסביבה שלו. איזו חברה נהיינו??
אין אפילו מועמד אחד ואחר שיידע להנהיג את המדינה ואת החברה שלנו.

ראו הוזהרתם: האדישות הורגת !!!!!!!!!!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים