אני לא מושלם



אומנם הושבעה אתמול ממשלת נתניהו השישית,
אומנם הושבעה ממשלת ה - 37 של מדינת ישראל,
אומנם זו ממשלה פנדמליסטית חשוכה מאוד,
אין זה אומר שמותר לכם.ן להגיד לי מה לפרסם ברשתות החברתיות שלי, איך לחיות את חיי (תחזור לארון ואל תצא משם), רק בגלל שאתם.ן בצד של הממשלה ו/או נמצאים בקשר דם איתי ו/או לא אוהבים את השיוך המגדרי שלי.
אל תשכחו: כמו שאני לא אומר לכם.ן איך לחיות את חייכם וכמו שאני לא מנסה לשנות אותכם.ן אל תנסו כי מהר מאוד תמצאו את עצמכם.ן מחוץ לחיי וחסומים.ות לשארית חייכם.
אל תנסו אותי הפעם כי אני רציני מאוד.
***************************
אני לא מושלם.
אני לא הכי יפה בעולם.
יש לי את הפאקים שלי כמו לכולם.ן (לא צריך שתזכירו לי את זה בכל רגע נתון ונתון).
אני מאושר!!!!! ונכון אני מקטר לפעמים בהגזמה (מי לא????)
כל בוקר אני קם ואני מברך את בורא עולם שהחזיר את נשמתי לאפי.
אני מעריך כל רגע ורגע במהלך היום שלי.
אז.............
אל תנסו לשנות אותי,
אל תנסו לשכנע אותי ללכת לבית הכנסת רק בגלל שאתם הולכים ואתם רוצים שאני
אחזיק את השמוק שלכם,
רק בגלל שאתם רוצים לקבל את הכבוד שלא מגיע לכם
(מה עשיתם בחיים שלכם בכלל? למדתם אנגלית או כל שפה זרה אחרת? מחשבים
אתם יודעים? לסדר את הסלולר שלכם אתם יודעים?)
שכל אחד ואחת יחייה את חייו.
מדברים עליי משמע אני קיים - זה הקונספט שלי. גם אם אתם בגיל 80 ולא
מצליחים להתחבר לקונספט הזה אז זה לא אומר שאני
צריך להיות מרובע ולפחד מה יגידו עליי. אנשים תמיד ידברו עליי. אם אני צריך לחיות על
פי מה שאנשים מדברים אז אני לא אחייה
את חיי: קחו רובוט וזהו.
***************************
עם כינון ממשלת נתניהו השישית חשוכת האל
עם צירופו של סגן השר במשרד ראש הממשלה אבי מעוז שהוא הומופוב מוצהר
(יחד עם בצלאל סמוטרץ' ואיתמר בן גביר, דרך אגב)
יש חשש גדול מאוד מצד הלהטבים (שונא שינאת מוות את האמירה: הקהילה הגאה)
ולנשים לגבי ביטול זכויות יסוד שמעוגנות
בחוק שמגיע לנו. רק אתמול הייתה הפגנה גדולה מעל 1000 איש מול קריית הממשלה
בתל אביב שגלשה אל צומת עזריאלי וחסמה את הירידה לכביש איילון.
ישנם כאלה שיגידו לי "זה לא יקרה". כל אלה שאומרים לי את זה אז יש לי תשובה:
"אתם סטרייטים ולכם אין בעיה. ראיתי אותכם בכל המאבקים לזכויות הלהטבים.
ממש ראיתי אותכם. גיניתם את כל מצעדי הגאווה אבל להחזיק את הלהטב תורן
ברשתות החברתיות אתם יודעים. אז יאללה......... תתחפפו"
נשאר רק שבעוד שבוע - עשרה ימים אותה ממשלה תחוקק שאנחנו נצטרך להצדיע
במועל יד. שלא תעיזו להגיד לי שהגזמתי.
רק שלא תעיזו.
ודרך אגב,
רגע לפני שאתם יוצאים למסיבות נובי גוד / סילבסטר ממליץ לכם לצפות
בסרט THE WAVE. הוא ממש ממחיש את המצב שלנו בימים הללו. לנוחיותכם להלן

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים